snufs..

pebbles

Gift med forumet
Var på kontroll hos legen igår, og fikk da beskjed om at jeg har sukker i urinen.. Pga kvalme har jeg stort sett drukket cola i svangerskapet, og det må jeg nå kutte ut..[:(] Så nå sitter jeg her da, med farris og er kvalm som bare det.. Skal inn igjen på torsdag og ta nye prøver, håper det ikke er så ille at jeg har fått svangerskaps-diabetes! Ellers var alt bra da.. Har kun gått opp 0,5 kg på 4 uker, legen syntes det var lovlig lite men.. Ungene vokser de! Magen min har sprengt kurven, men det er ikke så rart når det er to der inne!
Ja ja, det var min sorg for idag, sukk, savner colaen min..

liker ikke pepsi max.. er helt greit å ikke drikke cola, men det er bare det at jeg blir kvalm av alt annet.. Har drukket farris nå, men det smakte bare salt! Nå drikker jeg cola light, ganske kvalmenes det å.. Blir nok dehydrert jeg tror jeg..[:(]

Uff, stakkars. Hvis du syns det er vanskelig å få i deg nok væske, kan du lage deg litt saft is. Jeg pleier å blande ut litt sterk saft og helle det i boksen jeg pleier å lage isbiter i. Du kan jo bruke sukkerfri saft. Det hjalp veldig på meg når jeg var kvalm, hadde ikke lyst på noe drikke-men da fikk jeg lurt det i meg allikevel.
Håper du blir bedre snart. Stor klem

Back
Topp