Snufs...

Memme

Glad i forumet
[:(]Nå har jeg gått å ventet så veldig på brevet fra sykehuset om time til ultralyd, og i dag kom det.....Men jeg fikk selvfølgelig en time der min kjære sambo ikke får vært med.Da er han i Ålesund.Ringte dit og de kunne ikke hjelpe meg å bytte.Det var for stor pågang til det....[&:]Enten fikk jeg ta den timen eller så måtte jeg droppe hele ultralyden[:(][:(]
Er så utrolig lei meg nå[:(][:(][:(][:(]
Jeg ville jo ha med meg sambo.Han ble så sint så han nesten gikk gjennom veggen her......
Hva slags sykehus er dette da???(Snakker forøvrig om Ahus)

Ja det er klart jeg må det da men det var bare så utrolig kjipt gjort!!!

ORIGINAL: Memme

[:(]Nå har jeg gått å ventet så veldig på brevet fra sykehuset om time til ultralyd, og i dag kom det.....Men jeg fikk selvfølgelig en time der min kjære sambo ikke får vært med.Da er han i Ålesund.Ringte dit og de kunne ikke hjelpe meg å bytte.Det var for stor pågang til det....[&:]Enten fikk jeg ta den timen eller så måtte jeg droppe hele ultralyden[:(][:(]
Er så utrolig lei meg nå[:(][:(][:(][:(]
Jeg ville jo ha med meg sambo.Han ble så sint så han nesten gikk gjennom veggen her......
Hva slags sykehus er dette da???(Snakker forøvrig om Ahus)

Det synes jeg var utrolig teit av Ahus. Det burde ikke være noe vanskelig å bytte om en time for dem. Kan skjønne at det er fullt der og mange som skal på ul men.... litt service hadde nå vært fint da. På brevet mitt fra Ullevål stod det at dersom timen ikke passa måtte jeg ringe for å evt få ny time!

Men ta deg en privat ul... det koster jo penger da.. men da får nå ihvertfall samboer'n vært med og! Da kan jo sånn 3D ul være en greit ting!

Hei du

Jeg vet ikke helt om dette lar seg gjøre i det hele tatt... men verdt et forsøk å nevne det... Jeg har en ultralyd time oppsatt på AHUS 3. mars som jeg ikke skal benytte meg av (skal føde på Bærum i stedet siden det er mest praktisk for oss), og det har jeg ikke informert AHUS om.... Tror du kanskje du kunne fått den.....? (Da kan de jo ikke skylde på at de ikke har ledige timer mener jeg...) hvis det skulle passe omtrent tidsmessig inn og sånn for dere da...

Ellers så ville jeg bare gått til en privat klinikk hvis jeg var deg. Oslo City legesenter f.eks. tar ultralyder.

Burde jo ikke vær problem å gi deg ny time og la noen andre få din.
Du skal jo liksom ikke ha to timer da.

Håper det passer med tilbude fra angelina da [:D]

Det burde jo gå det da.......Min samboer skal ringe dit i morgen å være litt streng, men jeg legger inn ett innlegg eller sender deg pm i morgen når vi har ringt så kan du eventuelt ringe å spørre om det er mulig å sette den timen til meg????
Det hadde bare vært helt supert!!!!!!!!!!!!!!Da er jeg deg evig takknemlig![;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Det årner seg nok! Man må bare stå på krava!! :)

Vet om mange som har bytta time der...

bare å si fra - den er ledig hvertfall, og er fredag 3. mars om morgenen :-) glad hvis jeg kan hjelpe. sånne ting vil man jo ikke gjøre alene...

Det hørtes jo ut som en god ide!!! Får bare håpe at ingen er ordentlig vrange på Ahus. Men det bør være det samme for Ahus hvem som kommer den timen.

Lykke til ihvertfall!!!! Alt ordner seg for snille piker!

Back
Topp