Snufs!!

Alias

Gift med forumet
Må bare lufte følelsene mine litt jeg skrev et innlegg her inne på tirsdagen om at jeg hadde så vondt...i magen og i ryggen, måtte dra hjem fra skolen pga jeg ikke klarte å sitte el å gå...dette bare varte og varte da jeg kom hjem...jeg hadde sånne smerter at jeg nesten trodde jeg var i ferd med å dø ...la meg i badekaret og det hjalp litt...men så begynte det igjen...dro til jordmor som kunne konstantere at jeg hadde smårier og kynnere, hun mente det var alt for tidlig å ha så kraftig kynnere så hun var redd min lille krabbat ville UT!!
det synes jeg var skremmende...skal til legen nå for å sjekke om "låsen" er på plass...hvis ikke må jeg legges på drypp for å få bremset det...sååååh deppa
Måtte bare lufte meg litt.. [:(][:(]

Oi!!![:o] Lykke til!!! Håper det går bra! Og så må du holde oss oppdatert om åssen det går!! *Trøsteklem*

håpe alt går bra me dæ no!!!!

Uff da. Krysser fingrer for at det går bra. Du får knipe igjen så godt du kan [;)]

Og gi beskjed så snart du vet noe.

**stor klem**

Tusen takk alle sammen...var hos legen i dag...og på fødeavd...hvor di tok både innvendig og utvendig ultralyd og kunne fortelle at alt sto bra til både med livmorhals og bebisen min...skal kun ta det med ro og om riene kommer tilbake skal jeg rett ned på fødeavd slik at di får bremset fødselen pga vi vil jo at han skal vente litt til...om ikke helt til termin men i allefall til over 30 uker...er så glad å lettet dere aner ikke[:)]

Åh, det var godt å høre!!! Lykket il videre, håper bebisen blir der inne mange uker til!!!!

Det var bra at alt sto bra til med deg,håper du kommer deg hvertfall til uke 30,helst 40!!!
lykke til[:D]

Godt å høre! [:)][:)]

Pjuh, så bra at det gikk bra... Skremmende å oppleve noe slikt.. Minner veldig om noe jeg opplevde rett før jul; smertene i rygg og mage var så enorme at jeg greide verken ligge, sitte , gå eller stå, men greide tilslutt å komme meg til legen (mannen min var på jobb, så jeg kjørte selv, men skulle nok tatt drosje, for jeg var ikke akkurat trygg i trafikken der jeg dro av gårde). Jeg ble sendt derfra til føden, hvor det ble tatt UL. (bare utvendig) Men alt stod bra til. Fikk ikke nærmere forklaring på¨hva det var, men i mitt tilfelle kan det ha vært det første utbruddet av bekkenløsning, for som jeg skrev i en annen tråd her, fikk jeg enorme smerter i mage (symfysen og lysken mest) og rygg som skremte meg- men som viste seg "bare" å være bekkenløsning. Det går bra nå. Jeg får smerter fra tid til annen hvis jeg gjør for mye, men det kan også gå dager i mellom.

Håper du slipper å oppleve dette igjen..

Back
Topp