snufs....

lilla

Glad i forumet
huff....trodde jeg ikke hadde fått ett eneste strekkmerke jeg,var så blid og fornøyd atte..........
Men....i sta når jeg skulle i dusjen,så jeg plutselig i speilet at rompe skinkene mine var fulle av små strekkmerker!!!!!!!!!!!![&o][:o][:@][:'(] ååååååå........er det flere eller som vil dele sorgen??[:(]

Har strekkmerker på rompa, lårene og litt på puppene fra siste svangerskap. Men jeg merker ikke så mye til det nå, kansje for at jeg er vant til dem?? Det jeg ikke liker er å ta på det, kjennes ut som en humpete, gammel kjærring rumpe *hehe*

Men sjitt samma det...jeg er vell like fin [;)]
Å får jeg fler/mer denne gang blir jeg bare enda finere [:D]

Kathrine

hmmm har til nå bare fått strekkmerker på puppene men de er skikkelig stygge altså.. håper bare jeg ikke får flere steder...

Jeg har noen på innsiden av puppene og noen små bak på rumpa[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

You are not alone...
Eier ikke strekkelig hud i det hele tatt,så jeg ser ut som et veikart på magen[:)]
men det er jo bare hud å vi har jo en veldig god grunn til å ha strekkmerker da[8D]

venninna mi som fikk for 3 år sia hadde det verste tilfelle av strekkmerke legen nokken gang hadde sett..ho har laaaange og breie striper oppover hele magen, nedover låra og et par på leggane..så litt strekkmerker må man vel tåle, så lenge det ikke blir så gale!! e håpa e ikke får..

ORIGINAL: lilla

huff....trodde jeg ikke hadde fått ett eneste strekkmerke jeg,var så blid og fornøyd atte..........
Men....i sta når jeg skulle i dusjen,så jeg plutselig i speilet at rompe skinkene mine var fulle av små strekkmerker!!!!!!!!!!!![&o][:o][:@][:'(] ååååååå........er det flere eller som vil dele sorgen??[:(]

Hei hei. En god nyhet er at det kan vær de forsvinner. Jeg var plutselig full av røde strekkmerker på rompa etter første svangerskap. jeg så ut som et vei kart. Men det fine er at etter noen uker forsvant de helt. Har aldri sett dem etter det

er det sant????[:D]jippiii!!!!!!!!håper dem forsvinner da[:D]
nå har jeg ett håp hværtfall[:D]
ORIGINAL: mb

ORIGINAL: lilla

Hei hei. En god nyhet er at det kan vær de forsvinner. Jeg var plutselig full av røde strekkmerker på rompa etter første svangerskap. jeg så ut som et vei kart. Men det fine er at etter noen uker forsvant de helt. Har aldri sett dem etter det

fikk bare på puppane,vart slips av dei når eg slutta å amme,så eg gøymte dei i bh ei stund..men veit du kva?? Jammen forsvant ein god del av merkene og nå må eg løfte puppane for å sjå merkene.Mannen min sesr dei ikkje en gang!!!![;)][:D]

Back
Topp