snufs......

lilla

Glad i forumet
huff....ikveld sitter jeg å syns bare synd på meg selv....jeg føler meg så alene[:(] samboeren min har dratt ut på offentlig fest ikveld,som jeg ikke syns noe om....er en ganske sjalu person..[:(]jeg liker ikke at han fester uten meg(kansje jeg er veldig teit nå...)tenk om det er mange slanke pene damer som prøver seg på han!!!åååå,jeg føler meg så usexy med denne magen[:(]jeg har grått helt siden han dro ut klokken 17.00......jeg gråter for alt mulig....Tenker på om han kommer til å være utro,å at jeg aldri får vite det..[&o][&o]hva skal jeg gjøre?
syns også han burde holdt seg hjemme,jeg er jo så langt på vei....eller???er dere enige med meg?eller er jeg bare helt teit?[&o][&o]snufs..........

Hvor ble du ikke med?? Orker ikke???
Hadde spurt om ikke han heller hadde kunnet bli hjemme hvis du ikke orker.
Men siden dere venter et barn sammen tror du vel ikke han springer til en annen når du ikke er me??
han synes nok du er kjempe søt med mage bare vi som har litt dume tanker om oss selv.
Lykke til [;)]

takk for svar dere.Tankene mine er så rare for tiden...[:(] har snakka med elsklingen min nettop,han ringte meg fra festen å sa at han elsker meg av hele sitt hjerte,da begynnte jeg å gråte enda mer[:(][:)] er litt bedre form nå......en tenker så mye rart når man er gravid.....jeg tror jo egentlig ikke han løper til ei anna ei...vi venter jo ett barn sammen[:)] så elsker vi jo hverandre[:)]

Så koselig av han å ringe for å si det da, da tenker han jo på deg mens han fester[:)]

Kommer akkurat fra vorspiel nå jeg, kjørte sambo ned på utestedet og reiste hjem. Så henter jeg han om noen timer. Har sliti med ikke å stole på folk etter at eksen bedro meg gang på gang, men jobba mye med akkurat det, og nå kan jeg si at jeg stoler helt på sambo!!! Sjøl om jeg sitter her med stor kul og ikke føler meg veldig sexy[;)]

For sambo er det viktig å få være med på fester, og få være med venna sine, så jeg lar han få lov til det. Blir med sjøl også, og vet at venna våre setter pris på at jeg er med sjøl om jeg sitter edru, og ikke har det sååå gøy som de. Vil at han skal få ha det gøy med venna sine sjøl om vi venter barn, og det setter han pris på. Han blir så kosete også når han er litt full, så bare koser meg jeg når han kommer hjem[:D]

Men seriøst, jeg syns du skal bli med på vorspiel hvertfall hvis du orker det. Ikke sitt hjemme, kom deg ut! Vis frem magen din, skal se at typen din lyser da, det gjør hvertfall min når alle kommer og skal ta på den[:)] bli med på det du orker, og reis hjem når du har fått nok. Det aksepterer folk, og jeg er sikker på at du blir tatt godt i mot hvis du blir med[:)]
Og det er lov å tenke mye rart når man er gravid da[;)] Har jo en goood unnskyldning[:D]

nå ble jeg mer glad[:)] så hyggelige mennesker her inne på babyverden[:)]
ja,du har rett i at jeg kunne jo forsåvidt ha blitt med ut på vorspiel,men det er liksom så rart...alle drikker,mens jeg har mage og er edru[;)]hehe.Men det er jo som sagt flott at man kommer seg ut å ikke "stenger" seg inne bare pga at man er gravid!
Jeg er jo stolt av å være gravid,mange venniner som misunner meg det[;)]

Var søtt av han å ringe. Som regel er mennene snille når de er ute og så lenge dere venter barn gjør han ikke noe gale. har alt for mye å tape på det.
Men disse hormoene vår er ikke lette å ha kontrollen på heller da [;)]
Når han kommer hjem har han savna deg så masse at han blir nok den kose bamsen hi hi hi [;)]

Så koselig at han ringte for å si det da, og fint at du føler deg litt bedre nå..
Ikke lett å være gravid med så masse følelser og hormoner i sving, det er sikkert[:)]

jeg føler med deg. Har det litt sånn jeg også. Men jeg prøver som regel å være med når det er noe. Så har vi heller en avtale om at hvis jeg blir for sliten går vi heller tidlig hjem. Men et stort pluss at han ringer, tror ikke du behøver å bekymre deg da. Det viser at det er deg han tenker på[;)] Tenk positivt

Back
Topp