snufs..

maric

Gift med forumet
igår ville broren min blitt 29 år[:(] kjenner jeg blir litt lei meg når jeg tenker på han og att han aldri vil få oppleve Trym og bli kjent med han[:(] 1 april er det 10 år siden han døde, så er lenge siden.. men alikevel veldig sårt, han var min beste venn... måtte bare snufse litt til dere [:(]

må endre litt, for plutselig var klokka over 00!! hehe.. vimse det er meg..! får vel gå å legge meg..!

ja 19 år er alt for tidelig.. er liksom rart att jeg har blitt eldre en storebror..!

takk for klemmer!

Huff, skjønner deg kjempegodt jeg!
Er ALT for mange som døde rundt de årene der [:(]
Helt utrolig at i løpet av 1år, mistet vi 3 stykker fra vår klasse...
Life is hard sometimes!
Viktig å ta vare på gode minner [:)]

uff, er tungt å savne noen.. merkes vel ekstra godt på litt spesielle dager, som bursdag, jul..
har ikke fått med meg hva som skjedde med han heller jeg da? skjønner og om du ikke vil dele!:)

ORIGINAL: vinterkyss

Life is hard sometimes!

ja det var jo helt vilt her en stund..![:(] ja minnene er gode å ha[:)] å tro meg, jeg har mange av de[:D]

ORIGINAL: teena

uff, er tungt å savne noen.. merkes vel ekstra godt på litt spesielle dager, som bursdag, jul..
har ikke fått med meg hva som skjedde med han heller jeg da? skjønner og om du ikke vil dele!:)

han døde i en bil ulykke. de var 4 i bilen og 2 klarte seg og 2 døde[:(] ja merker det godt når det er spesielle datoer, men også nå etter att mini ble født.. veldig sårt att de aldri fikk møtes.. men..

ORIGINAL: maric

Life is hard sometimes!

ja det var jo helt vilt her en stund..![:(] ja minnene er gode å ha[:)] å tro meg, jeg har mange av de[:D]

Hehe, med den broren din, tviler jeg ikke et sekund [:D]
Har en del ting jeg forbinder med ham også gitt [:D][:D][:D] Parabol hetter f.eks [8D]

Life is hard sometimes!

Har en del ting jeg forbinder med ham også gitt [:D][:D][:D] Parabol hetter f.eks [8D]

hehe.. parabolhetter??

Life is hard sometimes!

hehe.. parabolhetter??

Oh yes!
Vi dreiv litt ramp på feltet da det regna... Din bror reiv av beskyttelsen på parabolene til folk, så de bare fikk snø på tv'n [8D] Vi andre gjemte oss!
Pappaen din var ikek så blid for å si det sånn [:D][:D][:D]

Oh yes!
Vi dreiv litt ramp på feltet da det regna... Din bror reiv av beskyttelsen på parabolene til folk, så de bare fikk snø på tv'n [8D] Vi andre gjemte oss!
Pappaen din var ikek så blid for å si det sånn [:D][:D][:D]

hahaha... nei da skjønner jeg att pappa ikke var såå blid ja! hehe.. kommer ikke over den gangen han satt seg på en sykkel uten bremser!! og satte utfor gullknapp bakken! det falt han ikke inn att det faktisk (mest sannsynlig) var biler i bunnen av bakken..! hehe.. så da ble det en tur på sykehuset og lappe litt!

Sniker fra sept 10

Ja godt du har masse minner om han.
Jeg og viste hvem bror din er.
1 april er det akkurat 10 år siden jeg flyttet fra Froland(Blakstadheia)

Stor klem[:)]

Vet akkuratt hvordan du har det[:(] I mars er det 8 år siden min kjære bror reiste til himmelen[:(][:(]
Men vi får tenke på at di ser ned på oss og at vi får treffe dem igjen en dag

ORIGINAL: Jærbu

Sniker fra sept 10

Ja godt du har masse minner om han.
Jeg og viste hvem bror din er.
1 april er det akkurat 10 år siden jeg flyttet fra Froland(Blakstadheia)

Stor klem[:)]

ja har mange gode minner og mange gode bilder å minnes med[:)] hmm nå ble jeg nysgjerrig, vet jeg hvem du er? :)

ORIGINAL: MaritaOgNoah

Vet akkuratt hvordan du har det[:(] I mars er det 8 år siden min kjære bror reiste til himmelen[:(][:(]
Men vi får tenke på at di ser ned på oss og at vi får treffe dem igjen en dag

ja er ikke annet å gjøre..! [;)]

Uff da, så leit å miste en bror så tidlig. Skjønner godt at du er lei deg. Stor trøsteklem fra meg [:D]

Back
Topp