Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg blødde litt i løpet av de 10-12 første ukene med mine to siste barn, så det er nok ganske vanlig. Men syns du kan snakke med legen... sånn at du blir roligere selv! [:)]
hvis det er noen trøst:
så har jeg blødd i alle mine 3 svangerskap....
jeg er veldig ømfintlig i nærheten av livmor tappen så begynner lett å blø når jeg er gravid.
det kan hende det er ett blodkar som har sprukket i forbindelse med sex.
det trenger IKKE å være farlig,ved en sa vil man blø en god del,som ved mens eller mer.
og så er det ofte smerter inne i bildet.
eg hadde en liten blødning heilt i begynnelsen av svangerskapet mitt, litt før mensen skulle komme,så blødde eg litt, men fekk aldri mensen, så testa eg meg 2 veker etterpå, og då var eg gravid :)
takk til dere som har svart meg idag, jeg vil bare si det at det er gådd over..var bare litt de første gangene eg var på do.men no e alt ok.. men takk for gode råd dere gjorde meg mindre bekymret..
SA kan være så veldig forskejellig fra persopn til person. Men ville bare si at en jeg kjenner hadde menstruasjonsliknende blødninger store deler av svangerskapet og hun har en frisk og velskapt jente i dag. De fant aldri ut hvorfor hun blødde...
godt de har gått over. jg blødde oxo etter hver gang vi hadde sex, de var innimellom over 12 t siden sist samleie,
så jg måtte være avholds de første 3 mnd.. har en nydelig gutt på 2 år idag;) mass elykke til;[:D][:D]