SNUFS,ER DET OVER???

ORIGINAL: •Skjønningene•

drar til legen å sjekk nå før helgen så slipper du å uro deg! Det med blødning er jo såå forskjellig hos folk! lykke til[:)]

Jeg blødde litt i løpet av de 10-12 første ukene med mine to siste barn, så det er nok ganske vanlig.
Men syns du kan snakke med legen... sånn at du blir roligere selv! [:)]

ja d er sant,men nytter ikkje uansett hvor mye vi klager... bra det gikk bra med deg da når du endelig kom til legen..

ORIGINAL: nathalies mamma

kjenner ingen smerter hvis d er et godt tegn??,virker slik på dere med erfaring.

tror ikke du skal være redd jeg. så lenge det bare var litt blod. skal det ikke være noen fare[;)]

ORIGINAL: •Skjønningene•

drar til legen å sjekk nå før helgen så slipper du å uro deg! Det med blødning er jo såå forskjellig hos folk! lykke til[:)]

Klarer legen å finne hjertelyden så tidlig da? [&:]

hvis det er noen trøst:
så har jeg blødd i alle mine 3 svangerskap....
jeg er veldig ømfintlig i nærheten av livmor tappen så begynner lett å blø når jeg er gravid.

det kan hende det er ett blodkar som har sprukket i forbindelse med sex.

det trenger IKKE å være farlig,ved en sa vil man blø en god del,som ved mens eller mer.
og så er det ofte smerter inne i bildet.

Lykke til[:)]

Jeg blødde hele svangerskapet og noen ganger kom det mye blod...men sitter i dag med en frisk lita tulle[:)]

eg hadde en liten blødning heilt i begynnelsen av svangerskapet mitt, litt før mensen skulle komme,så blødde eg litt, men fekk aldri mensen, så testa eg meg 2 veker etterpå, og då var eg gravid :)

takk til dere som har svart meg idag, jeg vil bare si det at det er gådd over..var bare litt de første gangene eg var på do.men no e alt ok.. men takk for gode råd dere gjorde meg mindre bekymret..

SA kan være så veldig forskejellig fra persopn til person. Men ville bare si at en jeg kjenner hadde menstruasjonsliknende blødninger store deler av svangerskapet og hun har en frisk og velskapt jente i dag. De fant aldri ut hvorfor hun blødde...

godt de har gått over. jg blødde oxo etter hver gang vi hadde sex, de  var innimellom  over 12 t siden sist samleie,
så jg måtte være avholds de første 3 mnd.. har en nydelig gutt på 2 år idag;)  mass elykke til;[:D][:D]

Back
Topp