SNUFS,ER DET OVER???

jannikesprofil

Glad i forumet
Når jeg var på do i sted var det litt blod på papiret...snufs tror dere d er over??

åh mener du det,ja men eg e jo mellom 2 og 3 mnd på vei,kalles d begynnelsen?

ORIGINAL: Lissyjane

En SA er jævlig ond...o det fosser blod...det er ganske normalt at man blør litt i begynnelsen

en SA er ikke alltid vond...

men det er ikke unormalt å blø litt, trenger ikke være SA

ORIGINAL: someone

En SA er jævlig ond...o det fosser blod...det er ganske normalt at man blør litt i begynnelsen

sign, jeg hadde SA i januar, ikke noe vondt i heletatt, men blødde som en vanlig menstrasjon, kanskje litt mere de første dagene,,

er d noen spesielle tegn som tyder på SA? ja sånn at d ikkje er noen tvil liksom..

ORIGINAL: Tøtta81

sign, jeg hadde SA i januar, ikke noe vondt i heletatt, men blødde som en vanlig menstrasjon, kanskje litt mere de første dagene,,

enig med deg ja. hadde for noen år siden jeg, å vil ikke kalle det at det fossa blod. litt mer enn menstruasjonen ja.

Nei deter mulig..men er det normalt at når man mister i uke 9 eller 10 at man ikke har smerter? Har aldri hørt om det, men godt at ikke alle har det så vondt i hvertfall

det vet jeg ikke..jeg mistet i uke 7

kjenner ingen smerter hvis d er et godt tegn??,virker slik på dere med erfaring.

Nei deter mulig..men er det normalt at når man mister i uke 9 eller 10 at man ikke har smerter? Har aldri hørt om det, men godt at ikke alle har det så vondt i hvertfall

jeg mistet i uke 5,, svigerinna mi mistet i uke 12, å hun hadde vondt.. veldig vondt.

Nei det var derfor jeg sa at det fosset blod og gjorde vondt..Har adri hørt om noen som har mistet i tiende uke som ikke har hatt vondt og blødd masse...men stod jo ikke i innlegget her hvor langt hun var på vei heller da[:-]

nei jeg har ikkje skrevet hvor langt jeg er på vei for det vet jeg ikkje enda,skal på ultralyd på mandag for å finne det ut. Men legen min antok ca 9-10 uker.

nervøs sier jeg takk takk

Så godt å ha dere her inne selv om man ikkje kjenner hverandre så er dere til stor hjelp..TAKK TAKK

jeg var hos legen i dag, pga litt blod i morges ja. Fikk beskjed at dte var veldig normalt, faktisk veldig mange som har blødninger uten at noe er galt. Fikk høre hjerelyden også[:D][:D]

d var jo bra, men tror dere de hører hjertelyden på et så lite foster? husker ikkje når eg hørte fosterlyden første gang i mitt første svangerskap. 

jeg hadde blødninger i ca uke 7-8 i begge mine svangerskap. er veldig vanlig[;)]

når eg hadde sa tidlig i uke 4 så blødde eg som eg aldri har gjort før,det var helt ekstremt,hadde tre bind på meg for å være sikker.......... hadde to dager med skikkelig smerte...........

håper det går bra,prøv å ligg en del............og prøve å slappe av,selv om det ikke er noe lett...

stor klem til deg

ORIGINAL: nathalies mamma

d var jo bra, men tror dere de hører hjertelyden på et så lite foster? husker ikkje når eg hørte fosterlyden første gang i mitt første svangerskap. 

verdt et forsøk, om ikke sjekker de om mormunnen( er vel det det heter) er åpen eller lukket. Om de ikke hører hjertelyden, sier du at du krever en ul[8D]

ORIGINAL: nathalies mamma

åh mener du det,ja men eg e jo mellom 2 og 3 mnd på vei,kalles d begynnelsen?

æ va plaga me sånne små blodspor på papiret under nesten hele graviditeten....ble veldig bekymmret, var å fikk d sjekke mange ganger, men i mitt tilfelle så var d blodårer som var lett blødlige. Håper alt er okei...som d sies hær så må d masseblod vist d er en sa.

bare så synd at eg må reise over 2 timer til tromsø for å få  tatt ul...bra sykt altså..hver jordmor skulle hatt slikt utstyr,i allefall her på landet..

Ja vettuhva!!!! Jeg var i hæren i Målselv. Hadde en kollaps der oppe ...og det tok 4 timer å få meg til sykehuset hehehe...

ja d vil eg tru, eg bor i Bardu d er 3 mil unna målselv så veit ting tar tid...

Back
Topp