Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenta her snur seg fra rygg til mage, og fra mage til rygg. Men absolutt ikke noen ord, bare babbling.Ja...nja. han sier "nei", "au" og "maaaaaa"(mat). Så jeg skal nok avvente medlemskapet i Mensa enn så lenge
Fra rygg til mage er imponerende i så tidlig alder skulle tro det var enklere å lære seg den andre veien først. Kan hun det allerede kanskje?
Sent from my iPhone using BV Forum
Alle mine har snudd seg den veien først... Hun har to ganger snudd seg bevist tilbake på ryggen igjen fra mage. Så jeg blir helt skremt her hvor tidlig ute hun er... Føler vel hun må nå opp til storebrødrene eller noe ;-)
GratulereI dag snudde vesla seg fra rygg til mage for første gang bevisst
3 mnd og 1 uke gammel.
TakkGratulere
Åh, så kjekt! Det er jo kjempe artig å ha jeg håper jeg kommer til å klare å filme hennes første krabb og steg jeg prøver å filme når hun smiler og ler, men hun stopper alltid opp å blir for fokusert på å se på kameraTakk
Har sittet med kameraet fremme i hele dag, og fått filmet henne flere ganger i det hun kommer seg rundt
Så herligEr såååå gøy når de klarer nye ting
Lillesnupp her klarte mage til rygg i ettermiddag ( lærte rygg til mage for en mnd siden) og har rulla som en tulling bare avbrutt av kos og mat og leggetid jeg som liksom skulle gjøre litt husarbeid ble bare sittende å se på (med verdens mest cheesy smil klistra i trynet ), snupp rulla over på ryggen og smilte, rulla tilbake på magen og smilte så fornøyd, rulla over på ryggen igjen, smilte osv osv
Var på nippet til å ringe diverse grandtanter og skryte, men det får være grenser satser på at jeg er ferdig å skryte om dette etter denne posten
Utroli hvor STOR glede en kan få av de småEr såååå gøy når de klarer nye ting
Lillesnupp her klarte mage til rygg i ettermiddag ( lærte rygg til mage for en mnd siden) og har rulla som en tulling bare avbrutt av kos og mat og leggetid jeg som liksom skulle gjøre litt husarbeid ble bare sittende å se på (med verdens mest cheesy smil klistra i trynet ), snupp rulla over på ryggen og smilte, rulla tilbake på magen og smilte så fornøyd, rulla over på ryggen igjen, smilte osv osv
Var på nippet til å ringe diverse grandtanter og skryte, men det får være grenser satser på at jeg er ferdig å skryte om dette etter denne posten