Snudde seg!

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Her har snuppa begynt å snu seg fra rygg til mage! Iiikk, syntes det var litt tidlig jeg da, ikke mye baby da... Men hun jobber på og gjør det om og om igjen... Så jeg kan få det travelt fremover...

Eldste broren var også veldig tidlig ute når det gjaldt motorikken, og det var hektisk det...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her har snuppa begynt å snu seg fra rygg til mage! Iiikk, syntes det var litt tidlig jeg da, ikke mye baby da... Men hun jobber på og gjør det om og om igjen... Så jeg kan få det travelt fremover...

Eldste broren var også veldig tidlig ute når det gjaldt motorikken, og det var hektisk det...

Å så morro da :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er veldig stas! Hun er jo bare 2.5 mnd. Så blir jo stolt over å se snuppa jobbe så hardt, og bli så glad når hun får det til!

Det skjønner jeg veldig godt :) Her er lillemanb 14 uker og på nippen til å klare det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Så gøy:-D Tiden flyyyr:-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow så gøy!!
Sterk baby dere har:)

Her er vesla 3 mnd på søndag, og har kun veltet over tre-fire ganger. Men virker ikke kontrollert, det bare "skjer".

Så flink! :D

Lillegutt har klart å kave seg over noen ganger, men det er ikke bevisst. Stort sett et resultat av at han leter etter pupp eller er lei av å ligge på magen :p.

Jaggu, morro. Lillemor er sterk, og ha i det siste dagene begynt å prøve å få lårene under seg. Men ikke noe rulling.

Min ruller bare fra mage til rygg, men tror det er helst fordi hun løfter seg opp med armene og etterhvert så blir hun sliten i armene og da tipper jeg den ene armen svikter og da tipper hun rundt :P

Min ruller bare fra mage til rygg, men tror det er helst fordi hun løfter seg opp med armene og etterhvert så blir hun sliten i armene og da tipper jeg den ene armen svikter og da tipper hun rundt :P

Samma her :P

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Ja hun er blitt veldig sterk i det siste. Jeg kunne tenkt meg at hun var litt mer baby litt lengre. Barn nr 3 og siste barnet. Så vil jeg jo nyte tiden mest mulig, men hun har det vist travelt med å bli fort stor....

Så flink da!
Huff, min lille har jo nesten bare ligget i vogn, på fang eller i vippestol i det siste siden vi har vært på ferie og på farta! Men hun ligger bare rett ut og sparker med beina av og til:) storesøster var seint ute og ser ut som hun her også tar det med ro :) litt deilig i grunn!

Her har lillegutt begynt å tippe over fra mage til rygg :) Er nok ikke helt bevist enda :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Viktor tippa over i går! Har vært på nippet de siste ukene, men har ikke helt skjønt at arma er i veien. Men i går lå han riktig.

Og to tenner stikker ut, han har tre ord, og sitter snart alene. Så jeg tenkte jeg skulle sende ham på skolen i slutten av måneden, jeg.

Hehe. Så flink han er. Tre ord også? Hvor mange uker er han?

Viktor tippa over i går! Har vært på nippet de siste ukene, men har ikke helt skjønt at arma er i veien. Men i går lå han riktig.

Og to tenner stikker ut, han har tre ord, og sitter snart alene. Så jeg tenkte jeg skulle sende ham på skolen i slutten av måneden, jeg.
Tre ord, som i at han sier tre ord??

Skal si tennene poppet ut fort ;)

Back
Topp