Snudde meg TO sekunder..

**CogJ**

Forumet er livet
Jeg holdt på å lage middag.. Småen satt på kne ved oppvaskemaskindøren og banket med en skje på døren.. (han er 7 og en halv mnd).. Så snur jeg meg igjen.. Da har han klart å dra ut skuffen og sto med en skarp kniv i hånden som han prøvde å ta i munnen!!

HERREGUUD!!!!!!!!

Trodde ikke han var så.. smart? Rask.... Gad!!

Hjerte i halsen og svett! Skjedde heldigvis ikke noe, men guri hvor raskt ting kan skje [:-][:-]

Dagens leksjon; Aldri undervurder en 7 mnd gammel BABY....... Og lukk oppvaskemaskinen [>:][:@]

De små rakkerne er ikke noe man skal undervurdere [8D][:D]

Her er min lille klump litt treg så ikke fare med oppvaskmaskina ennå..men har hvertfall kniver og gaffler med spisse siden ned..redd for at noen skal dette oppi der, noe mine store kløner kan klare og min kjære mann har kutta seg flere ganger om de står feil vei[8D]

Ja, altså. Jeg så for meg en kniv i ganen! [:-] Men den kom heldvis aldri lenger enn 2 cm fra kinnet hans [:-]

Huff, barn altså! Jammen skal de skremme oss mye! [&:]

[8D][8D]

Rebecca, Akkurat det samme gjør vi! Alt stikker ned.. I verste tilfelle!

Samme skjedde med min i barnehagen da han var 11 mnd. Endte med ett stygt kutt, men gikk heldigvis bra [:-] [:)]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Ja, altså. Jeg så for meg en kniv i ganen! [:-] Men den kom heldvis aldri lenger enn 2 cm fra kinnet hans [:-]

Huff, barn altså! Jammen skal de skremme oss mye! [&:]

[8D][8D]

Rebecca, Akkurat det samme gjør vi! Alt stikker ned.. I verste tilfelle!

Viktig det om du har en mann som roter seg bort i oppvaskmaskina..han får ikke leke med kniver han heller!!

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hehe, ja han har klart det og!
Men.. Er som regel han som fyller i og tømmer den [:o]

Kanskje sette skumgummi på de eller gå over til kun smør kniver og plast gaffler?[:-]

Back
Topp