Snudd seg!!!

ØnskemammaFeb16

Forelsket i forumet
Jippi!! Var hos legen på tirsdag, og da hadde Lille mor snudd seg, og funnet ut at riktig vei er med hodet ned! :D Så glad og letta jeg ble for det, selvom jeg var innstilt på å prøve det meste for å få snudd henne ellers.

Men nå lurer jeg på om det er noen fare for at hun snur seg tilbake igjen så seint. Er 35+6 nå. Hode lå langt nede, og magen har falt veldig, men hodet hadde ikke festet seg ifølge legen. ;) Nesten mer bekymra nå enn når hun satt i seteleie. ;)

Det kan jo skje, men sannsynligheten minker jo for hver dag som går :)

Vil tro hun holder seg på plass nå :)

Det kan skje ja. Men babyer kan jo også snu seg med hode ned rett før fødselen. Her har den lille ligget med hode ned i mist 5 uker.

Det kan skje, men vil tro det er usannsynlig. Er best plass for de å ligge ned. Forrige gang la bebisen seg med hodet ned i uke 35. Hodet var ikke festet før fødsel i uke 39.
Denne her har ligget med hodet ned siden uke 28, aner ikke om det er festet, men tviler. Føler liksom at han snurrer rundt inni der med spark fremme og bak og rumpa tydelig i alle sider.

Heldiggris!

Lillemora mi har hatt hodet ned i mange uker - i dag snudde hun og la seg på tvers 0___0 håper hun finner veien ned igjen...

Det er ikke alltid hodet fester seg hos flergangsfødende har jeg nettopp lært. ;) Høres ikke noe særlig ut! :p

Back
Topp