snudd seg..

Liffy

Elsker forumet
I dag var jeg hos jordmor. er i uke 26+5 og lille sprellegutt har snudd seg alt. Er det tidlig eller? Forrige gang snudde han seg ikke før i uke 31. Vet at de kan snu seg tilbake igjen, men jeg minns å ha lest at uke 28 er normalt.... vet dere om deres babyer ligger med hodet ned?

Merker at Lilleprinsen ligger litt oppe og litt nede. Så her har han fortsatt plass og ork til å snu seg rundt. [;)] Men det er jo ikke så lenge til du er i uke 28 da, så det er jo ikke sikkert han snur seg noe mer. Håper Lilleprinsen snur seg "riktig" vei og blir der, så jeg slipper setefødsel eller ks! Vil og SKAL føde normalt på ABC-avdelingen på Ullevål! [;)]

Joda, er bare så HIMLA irriterende med spark oppi ribbeina. Trodde enda det var en stund til, men nei huff.. får bare holde ut [&o]

Min lille fotballspiller turner rundt han også. Ligger litt begge veier egentlig, men har i det siste stort sett ligget med rompa i været ut mot min venstre side og tatt spentak i høyre side [:)]. Av og til er det så kraftig at jeg kvepper [:D]. Look out Åge Hareide; ny potensiell storskytter til landslaget på vei [:D][:D]

For ikke å snakke om hikke....[:)]. Kjenner dere mye til det?

ja..mye spark her...og hikking...får jo ikke sove mye da [:D]

Men den har ikke snudd seg oppned enda..den driver å stuper kråke forsatt...helt utrolig at de får plass til det fortsatt...

Jeg tror tassen min driver å snur og vrir på seg ennå. Kjenner han liksom over hele magen....... Håper jeg slipper spark i ribbena en stund til jeg også....

Denne ligger foreløpig med rompa ned, pleier visst å snu seg senere med nr. 2 enn med nr. 1, har jeg hørt.... nr. 1 snudde seg veldig tidlig, men husker ikke hvor tidlig....

Linnea snudde seg tidlig. I uke 23 lå hun med hodet ned og det fortsatte hun med på alle ontroller vi var på iallefall. Kan jo hende hun turna litt, men snudde seg rett før hver kontroll da [:D]

Krabaten nå tror jeg ikke har snudd seg enda. Jm kommenterte iallefall ikke hvordan han lå på kontrollen nå.

Uansett så kan de jo snu seg i alle kanter omtrent helt fram til fødselen så...

har ikke peiling jeg nei.............. men det var jaggu tidlig. stilig!!

Syns igrunn det er ganske så facinerende og rart at de kan ligge opp ned i mange mange uker jeg..
Skjønner at ting er litt spesiellt inni magen altså, men vi ville jo ikke snudd babyene våre opp ned når de kommer ut?

Hmm merkelig [8|][:D][:D]

synes det sparker over alt jeg, så er har han nok ikke lakt seg til ro enda med hode ned.
håper bare han gjør det etterhvert da.[:)]

Her sparker det alle veier, nedi blæren, baki tarmen (slik kjennes det ut i hvert fall[&:]), på sidene og oppover.. Ho er HELT gærn![:D]

han her krabaten snur seg stadig, så noen ganger skrur han bena inn i lysken og andre ganger spenner han meg nesten i puppene... vet ikke om det er normalt eller om det er jeg som kjenner feil...

Kjennes at den lille har snudd seg[:)] Husker ikke helt når jeg la merke til det, men hun har ligget sånn en stund[8D] Det hender hun bokser meg i blæra, men stort sett er det ribbena som får gjennomgå[&:] (Å jeg som har et brokket ribben[:-])

Lilleprinsen lå med hodet ned hos jm fredag som var. Men jeg har kjent at han har snudd og vridd på seg etter det. Hehe, han er jo rene turnegutten. [;)]

Men jeg satser på at han finner riktig stilling, og blir der snart. [:)]

Back
Topp