Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna begynte å snu seg på siden bare to dager før og dagen etter at hun snudde seg første gang så snudde gun seg 7 ganger på rad mens vi lå og dillet. Så det kommer plutselig og når de først har skjønt tegningen så går det fortMini virker ikke som er en smule interessert i å prøve å snu seg
Ja, det kommer vel. Tror pri 1 er å skru av tv'n i rommet. Hun klarer liksom å se den i sidesynet langt borte, og tror hun synes det er underholdende nok. Men når jeg hjelper til å snu hun har hun begynt å samle beina når hun legger seg over på siden; og det er noe nytt. Før trengte jeg så vidt å dytte på hun for at hun skulle komme seg rundt.Frøkna begynte å snu seg på siden bare to dager før og dagen etter at hun snudde seg første gang så snudde gun seg 7 ganger på rad mens vi lå og dillet. Så det kommer plutselig og når de først har skjønt tegningen så går det fort
Du kan jo prøve å hjelpe til ved å legge på siden og legge en fristende leke akkurat utenfor rekkevidde.
Det har ikke mini her vært heller før han plutselig ble interessert og gjorde det igjen og igjen i sta!Mini virker ikke som er en smule interessert i å prøve å snu seg
Samler beina og tar liksom sats her også så når hun snur seg så tar hun samtidig en kvart sirkel rundt. Det hjalp også å ligge bleieløs eller med ny bleie her. Første dagene klarte hun ikke snu seg og bleia var litt hard mellom beina.Ja, det kommer vel. Tror pri 1 er å skru av tv'n i rommet. Hun klarer liksom å se den i sidesynet langt borte, og tror hun synes det er underholdende nok. Men når jeg hjelper til å snu hun har hun begynt å samle beina når hun legger seg over på siden; og det er noe nytt. Før trengte jeg så vidt å dytte på hun for at hun skulle komme seg rundt.
Ikke mi heller....Mini virker ikke som er en smule interessert i å prøve å snu seg
Ikke min heller stresser ikke med det, da er jeg trygg på at han ikke snur seg om natta heller. Litt over 4 mnd nå.Ikke mi heller....
Min eldste snudde seg først ved 5 mnd, det var heilt normalt det og sa hs.Ikke min heller stresser ikke med det, da er jeg trygg på at han ikke snur seg om natta heller. Litt over 4 mnd nå.