Snu seg

Her har hun enda ikke klart å snu seg, men hun er begynt å snu seg på siden så hun trenger bare den siste biten så er hun rundt :) Hun er 4 mnd og 1 uke.

Hun liker og å ligge på magen da og kan ligge lenge slik å se seg rundt :)

Min er superaktiv på magen, drar seg rundt og står mer og mer opp på føttene/knærne - men snu seg fra rygg til mage det skal han IKKE gjøre :p han prøver, men gir fort opp. Har nemlig en arm i veien.. Får det til i senga da, men det er litt juks pga madrassen hjelper til ;)

Gutten vår begynte å snu seg fra rygg til mage da han var 3 mnd og 1 uke gammel :-) Nå som han er nesten 4 mnd gammel er han helt "vill" etter å snu seg og snur og roterer i ett kjør!

Her snudde lille seg fra rygg til mage første gang i går. 4 mnd og 3 dager

Knøttet snudde seg første gong frå rygg til mage i dag, han var 4 mnd i går. Har velta frå mage til rygg sidan fødselen, ingen ting kontrollert der enno.

Wuhuu, Edvin overrasket stort i dag. Har i grunn ikke vært antydning til å snu seg, men i dag prøvde han i kanskje 15 minutter og vips var koden knekt☺️ Snudde seg mange ganger fra rygg til mage! Og denne gangen så både jeg og pappa'n det (ikke sett det med de andre, som forøvrig øvde i mange uker før de klarte det)! :)
Veldig gøy!! Er ca 3 mnd og 3 uker:)

Mini virker ikke som er en smule interessert i å prøve å snu seg :(

Mini virker ikke som er en smule interessert i å prøve å snu seg :(
Frøkna begynte å snu seg på siden bare to dager før og dagen etter at hun snudde seg første gang så snudde gun seg 7 ganger på rad mens vi lå og dillet. Så det kommer plutselig og når de først har skjønt tegningen så går det fort :)
Du kan jo prøve å hjelpe til ved å legge på siden og legge en fristende leke akkurat utenfor rekkevidde.

Mini her som er 5 mnd om 1 uke vil fortsatt kun snu seg fra mage til rygg og på sidene:p rygg til mage er ho visst ikke så interisert i:p

Frøkna begynte å snu seg på siden bare to dager før og dagen etter at hun snudde seg første gang så snudde gun seg 7 ganger på rad mens vi lå og dillet. Så det kommer plutselig og når de først har skjønt tegningen så går det fort :)
Du kan jo prøve å hjelpe til ved å legge på siden og legge en fristende leke akkurat utenfor rekkevidde.
Ja, det kommer vel. Tror pri 1 er å skru av tv'n i rommet. Hun klarer liksom å se den i sidesynet langt borte, og tror hun synes det er underholdende nok. Men når jeg hjelper til å snu hun har hun begynt å samle beina når hun legger seg over på siden; og det er noe nytt. Før trengte jeg så vidt å dytte på hun for at hun skulle komme seg rundt.

Ja, det kommer vel. Tror pri 1 er å skru av tv'n i rommet. Hun klarer liksom å se den i sidesynet langt borte, og tror hun synes det er underholdende nok. Men når jeg hjelper til å snu hun har hun begynt å samle beina når hun legger seg over på siden; og det er noe nytt. Før trengte jeg så vidt å dytte på hun for at hun skulle komme seg rundt.
Samler beina og tar liksom sats her også så når hun snur seg så tar hun samtidig en kvart sirkel rundt. Det hjalp også å ligge bleieløs eller med ny bleie her. Første dagene klarte hun ikke snu seg og bleia var litt hard mellom beina.

Her snudde mini seg for første gang når han rundet 3mnd (fra rygg til mage). Men nekter å i det hele tatt å prøve fra mage til rygg :P Har også begynt å rulle seg til siden og sove. Har tidligere kun sovet på rygg

Back
Topp