Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne heller ikke levd uten slikt laken! Izislide heter det, jeg hår lånt litt hos fysio for 200 kr. i følge fysioterapauten koster den lille firkanten 2000 kr hvis du skal kjøpe den. men de fleste fysio-kontor har hjelpemidler til gravide, hør med de!Eg slite og med sovinga... Får utrulig vondt i venstre hofte iløpet av natta. Og våkner kvar gong eg snur meg... Vurdere å få meg slik "skli" lakem. Noen som har erfaring med da?
Jeg skal jaggu ringe litt rundt i morgen å se om jeg kan får skaffet meg et sånt. I natt vurderte jeg nemmelig å bare tisse i sengen, for jeg var helt låst.. Etter mye om og men, og mange tårer så kom jeg meg ut av sengen til slutt!Kunne heller ikke levd uten slikt laken! Izislide heter det, jeg hår lånt litt hos fysio for 200 kr. i følge fysioterapauten koster den lille firkanten 2000 kr hvis du skal kjøpe den. men de fleste fysio-kontor har hjelpemidler til gravide, hør med de!
Been there!! Vurderer alltid å ta med meg ett par bleier før jeg legger meg, gjør det aldri-angrer alltid Hehe men ja ring rundt! Jeg går på trening hos ti forskjellige fysioer og vegge de har hjelpemidler til lånsJeg skal jaggu ringe litt rundt i morgen å se om jeg kan får skaffet meg et sånt. I natt vurderte jeg nemmelig å bare tisse i sengen, for jeg var helt låst.. Etter mye om og men, og mange tårer så kom jeg meg ut av sengen til slutt!
Bleier ja, det hadde vært noe! Ja skal ringe rundt skal til legen i morgen også, så kan høre med han om han vet om noeBeen there!! Vurderer alltid å ta med meg ett par bleier før jeg legger meg, gjør det aldri-angrer alltid Hehe men ja ring rundt! Jeg går på trening hos ti forskjellige fysioer og vegge de har hjelpemidler til låns
Har du fått tak i noe?Bleier ja, det hadde vært noe! Ja skal ringe rundt skal til legen i morgen også, så kan høre med han om han vet om noe
Kunne heller ikke levd uten slikt laken! Izislide heter det, jeg hår lånt litt hos fysio for 200 kr. i følge fysioterapauten koster den lille firkanten 2000 kr hvis du skal kjøpe den. men de fleste fysio-kontor har hjelpemidler til gravide, hør med de!
Nei, var ingen av de fysioene jeg ringte til som hadde..Har du fått tak i noe?
Åå? Har du ringt til noen som er spesialister på bekkenløsning? Ellers kan du høre med jordmor eller kommunen.Nei, var ingen av de fysioene jeg ringte til som hadde..
Nei har bare ringt rundt til forskjellige her. Kan ringe jordmor å høre ja, det var lurtÅå? Har du ringt til noen som er spesialister på bekkenløsning? Ellers kan du høre med jordmor eller kommunen.
Nei har bare ringt rundt til forskjellige her. Kan ringe jordmor å høre ja, det var lurt