Snu seg i senga

Har heldigvis ikke noe problem med at jeg må tisse midt på natta enda! *bank i bordet*
Men når det gjelder å snu seg.. Åååh fy fader så ubehagelig!

Eg slite og med sovinga... Får utrulig vondt i venstre hofte iløpet av natta. Og våkner kvar gong eg snur meg... Vurdere å få meg slik "skli" lakem. Noen som har erfaring med da?
Kunne heller ikke levd uten slikt laken! Izislide heter det, jeg hår lånt litt hos fysio for 200 kr. i følge fysioterapauten koster den lille firkanten 2000 kr hvis du skal kjøpe den. men de fleste fysio-kontor har hjelpemidler til gravide, hør med de!

Kunne heller ikke levd uten slikt laken! Izislide heter det, jeg hår lånt litt hos fysio for 200 kr. i følge fysioterapauten koster den lille firkanten 2000 kr hvis du skal kjøpe den. men de fleste fysio-kontor har hjelpemidler til gravide, hør med de!
Jeg skal jaggu ringe litt rundt i morgen å se om jeg kan får skaffet meg et sånt. I natt vurderte jeg nemmelig å bare tisse i sengen, for jeg var helt låst.. Etter mye om og men, og mange tårer så kom jeg meg ut av sengen til slutt!

Jeg skal jaggu ringe litt rundt i morgen å se om jeg kan får skaffet meg et sånt. I natt vurderte jeg nemmelig å bare tisse i sengen, for jeg var helt låst.. Etter mye om og men, og mange tårer så kom jeg meg ut av sengen til slutt!
Been there!! Vurderer alltid å ta med meg ett par bleier før jeg legger meg, gjør det aldri-angrer alltid Hehe :p men ja ring rundt! Jeg går på trening hos ti forskjellige fysioer og vegge de har hjelpemidler til låns :):)

Been there!! Vurderer alltid å ta med meg ett par bleier før jeg legger meg, gjør det aldri-angrer alltid Hehe :p men ja ring rundt! Jeg går på trening hos ti forskjellige fysioer og vegge de har hjelpemidler til låns :):)
Bleier ja, det hadde vært noe! Ja skal ringe rundt:) skal til legen i morgen også, så kan høre med han om han vet om noe:)

Ahh så lurt! Takk for tipset :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen stakkars må snu meg når bekkenet er for ille. Da har jeg ikke sjangs selv. Har tebkt på et sånt sklilaken...

Var innom et fysiokontor i dag, og de hadde ikke en gang hørt om det. Fortsetter jakten i morgen. Vet jo jeg har vært borti et lignende via jobb, da til slagpasient, men deg skulle absolutt funke til invalid bekken også om jeg ikke får tak i izi slide.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Nei har bare ringt rundt til forskjellige her. Kan ringe jordmor å høre ja, det var lurt:)

Jeg kjøpte mitt på Island og vet at de selges via nett. Jeg la ut en link lengre oppe i denne tråden. Det kostet rundt 300 kr tror jeg for det store (tror det er to størrelser på det)
Si ifra hvis dere har lyst til å bestille og trenger hjelp for å forstå det som står på islandsk på siden.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp