Snu seg fra mage til rygg

Svirreling

Andre møte med forumet
Vår gutt er 3 mnd og 2 dager, og i dag snudde han seg fra mage til rygg. Trodde først det var tilfeldig. Men etter en stund gjorde han det igjen. Noen flere som har snudd seg allerede?? :)

Snudde seg når han var 10 veker, fleire gonger på rad :D men har ikkje snudd seg frå rygg til mage endå :)

Nei , men min ligger neten aldrig på gulvet ;P

Snudde seg fra mage til rygg for første gang da hun var ca 8 uker. Men i dag snudde hun seg fra mage til rygg flere ganger på rad :-D 11 uker er hun nå :-) Veldig artig å se!

Her har lillemann snudd seg fra mage til rygg sida 4 uker:) men han har nok ikke begynt helt bevisst enda.. 11 uker.

Føler han bevist snur seg fra mage til rygg no men har rulla rundt noen ganger før ca rundt 10 uker! Prøver litt å komme seg fra rygg til mage også no, men bare komt seg opp på sida ;-)

Lillebror her har snudd seg fra mage til rygg ett par uker nå, i begynnelsen tror jeg ikke det var en bevist handling, han bare datt rundt, men de siste dagene virker det som han gjør det mer bevist ;) ellers vil han helst sitte eller "stå" i fanget, liker absolut ikke ligge i fanget!! Utenom mat-tid :wtf:

Lillebror her har snudd seg fra mage til rygg ett par uker nå, i begynnelsen tror jeg ikke det var en bevist handling, han bare datt rundt, men de siste dagene virker det som han gjør det mer bevist ;) ellers vil han helst sitte eller "stå" i fanget, liker absolut ikke ligge i fanget!! Utenom mat-tid :wtf:

Haha, sånn er min og, nekter å ligge med mindre han spiser eller sover, vil sitte eller stå. Blir illsint og prøver å dra seg opp :p

Vesla snur seg fra rygg til side og snur seg 180 grader rundt på matta. Men ikke mage til rygg.. Hun liker seg ikke så godt på magen. Har nok øvd litt for lite på det. Når burde babyen greie dette?

lakt lillegutt på magen endel i det siste og i dag snudde han seg fra mage til rygg selv :D

Tror nok det ikke var helt bevisst her.... Har ikke snudd seg på mange dager nå, men koser seg mer og mer på magen. Er nok fordi han har blitt sterkere

Back
Topp