Snu fra mage til rygg?

lihhhnn

Elsker forumet
Her har lillemor begynt å snu seg fra mage til rygg, ser litt ukontrollert ut men samtidig ser vi at hun virkelig prøver. Vi syns det virker litt tidlig, men samtidig så har hun vært tidlig ute med andre ting. Hun er 7 uker idag.

Andre små gull som snur seg? Syns dere det er tidlig?

De er så små at de velter. de kaver mye på magen siden det er vanskelig å holde seg oppe. du vil merke når de er større og gjør det bevist :) det normale er at de snur seg fra rygg til mage først :) det hsr min gjort en gang før fylt 1 mnd. la seg godt på siden og veltet siste stykket, så ikke bevisst..

Stompen her har gjort det fra han var 25 dager! :o ikke bestandig han får det til, men han jobber veldig. Kommer seg også hallveis rundt fra rygg til mage, men ikke helt.

De er så små at de velter. de kaver mye på magen siden det er vanskelig å holde seg oppe. du vil merke når de er større og gjør det bevist :) det normale er at de snur seg fra rygg til mage først :) det hsr min gjort en gang før fylt 1 mnd. la seg godt på siden og veltet siste stykket, så ikke bevisst..

Begynte å lure om hvor tidlig ute hun skulle være :-) husker ikke hvor gammel storebror var når han snudde seg første gangen.

Hun snudde seg 4 ganger igår på ett tidsrom på 10 minutter, og det så så kontrollert ut så måtte spørre :-)

Begynte å lure om hvor tidlig ute hun skulle være :) husker ikke hvor gammel storebror var når han snudde seg første gangen.

Hun snudde seg 4 ganger igår på ett tidsrom på 10 minutter, og det så så kontrollert ut så måtte spørre :)
Hva andre ting har hun vært tidlig med?. :p det er som sagt vanlig å velte, noen ganger ser det veldig kontrollert ut :p

Min er ikke i nærheten av å snu seg fra mage til rygg, haha. Når vi trener på å heve hodet, så ligger han mesteparten av tiden med ansiktet ned i gymmatta og vræler stakkars. Derimot har han veltet en del ganger over på siden og videre sånn halvveis over på magen. Han er 6 uker gammel.

Hva andre ting har hun vært tidlig med?. :p det er som sagt vanlig å velte, noen ganger ser det veldig kontrollert ut :p

Men selv om det er å velte så er det jo kontrollert hvis barna gjør det med vilje. Min blir oftest kjempesint når jeg legger ham på magen, og kaver lenge med hele kroppen før han plutselig klarer å hive seg over, og blir liggende fornøyd på rygg.

Men selv om det er å velte så er det jo kontrollert hvis barna gjør det med vilje. Min blir oftest kjempesint når jeg legger ham på magen, og kaver lenge med hele kroppen før han plutselig klarer å hive seg over, og blir liggende fornøyd på rygg.
Min gjør akkurat det samme..

Gjør det her og, 5uker. kan ikke huske at lillemor var så tidlig! Tror hun var 3-4mnd når hun klarte rygg-mage først....

Har ikke rullet over, men ho er kjempesterk med å holde hodet. Helsesøster testa og ho fulgte en lapp med hodet fra ene siden til andre både på rygg og mage [emoji178]

Back
Topp