Han er 4 måneder og sovner for natten 01.30 skriver du, men han sover vel det du vil da kalle dupp før det i så fall og ikke er våken fra eks. 15.00 til 01.30?
Jeg kan kjenne meg igjen i hva du skriver. I vårt tilfelle på den tiden sov lille 4-5 dupper i løpet av dagen og jeg var jo fremdeles ganske vant med å legge meg 22.00-23.00 ish og sove til 07.00-09.00 fra før jeg fikk barn men når lille kom og vi fikk på plass litt smått med søvn rutiner (4 måneder var tullete med søvn husker jeg - 4 months sleep regression) sov hun det jeg kalte dupp på kvelden også men som egentlig skulle vært 'legging for natten'. Jeg "kuttet" da ut duppen og heller la for natten, men hun våknet jo masse men da var det likevel natten
for henne uten at hun ble hentet opp av sengen (som hun da ble etter dupp) og så la jeg meg litt senere. Den lille forandringen med at siste dupp var fra klokken 14.00-15.00 ca og så var det legging og helt natt for henne eks. klokken 18.00/19.00 gjorde en stor forskjell. Å stå opp til samme tid uansett som flere også skriver var også veldig fint.
Det kommer jo litt ann på hvordan han er med søvn, det finner du litt mer og mer ut av etterhvert også og man må bare prøve seg frem men min lille kunne være våken i alt fra 1-3 timer før hun trengte å sove litt igjen på den tiden. Jeg måtte bare prøve meg frem og prøve å lete litt etter trøtthetstegn.