Bkno2904772
Andre møte med forumet
Tips til å snu døgnet på en på 4mnd?
All tips taes imot med stor TAKK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sovner kl 4 og står opp1400..Hvordan vil du snu det da? Fire med har trolig ikke fått en skikkelig døgnrytme enda engang, gi det litt tid.
Åå, bra det da, skal ikke vær lettHar begynt med det på min på 8 mnd. Legger han litt senere for natten de gangene han sover bra på dagen, som da ofte gir meg mulighet til å legge han bittelitt senere andre dager. Blir i alle fall færre og færre morgener før kl 4![]()
Når soves det på dagen, da?sovner kl 4 og står opp1400..
Når de er så små tror jeg du kan ta det litt mer enn 15 minutter av gangen da. Men når sover hun duppene sine?
Å aldrig aldrig ta henne ut av rommet etter hun er lagt!! Så lenge hun ikke er syk da så klartVille lagt tydelige rutiner så hun merker forskjeld.
Sove ute i vogn på dagen. Prøv å legge henne til samme tider. Inne så klart hehe i egen seg på kvelden. Med tydelig kvelds stell først. Bading pysj sang amming.
Å ikke ta henne opp før morningen etter. Kose/ mate i mørket. Å når morningen kommer ta på lys. Vekk med gardiner osv. Så snur hun kjapt![]()
Enig. Gjør ikke det ved sykdom heller jeg.Å aldrig aldrig ta henne ut av rommet etter hun er lagt!! Så lenge hun ikke er syk da så klart![]()
Når de er så små så tipper de lett til overtrøtt og kan ikke pushes for lenge. Men hvis barnet ikke virker så trøtt så kan man jo drøye lenger.Når de er så små tror jeg du kan ta det litt mer enn 15 minutter av gangen da. Men når sover hun duppene sine?