Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kasandre
Koselig med Sverige-tur da [:D]
Ja, eg skal tenke meg litt om, er ikkje så veeeldig kreativ akkurat [8D] Eg skal kanskje prøve å sy en til helga selv, men om det går skeis, så bestiller eg en hos deg [;)]
Har du brukt oppskrifta som er på ammetaka.no?? Eg tenkte nemlig å prøve den, men syns ikkje det er så godt forklart for mine stakkars hjerneceller [8D][;)]
ORIGINAL: Snowy
Ja, eg skal tenke meg litt om, er ikkje så veeeldig kreativ akkurat [8D] Eg skal kanskje prøve å sy en til helga selv, men om det går skeis, så bestiller eg en hos deg [;)]
Har du brukt oppskrifta som er på ammetaka.no?? Eg tenkte nemlig å prøve den, men syns ikkje det er så godt forklart for mine stakkars hjerneceller [8D][;)]
Ja jeg begynte med den oppskriften på ammetåka men har endret den litt underveis. Syntes også den var dårlig forklart ved første øyekast men hvis du tar den step by step mens du holder på så går det nok greit skal du se [:)] Lykke til!! Du kan godt spørre meg underveis hvis du står fast.
Ja jeg begynte med den oppskriften på ammetåka men har endret den litt underveis. Syntes også den var dårlig forklart ved første øyekast men hvis du tar den step by step mens du holder på så går det nok greit skal du se [:)] Lykke til!! Du kan godt spørre meg underveis hvis du står fast.
Så snill du er [:D]
Ja, eg skal prøve meg, men syns det ser ut som om det er sydd med fleece der som ungen ligger, skulle ikkje det være bomull?? [8|]
Eg tror hvertfall det blir fort klamt for de små å ligge på fleece i sommerperioden...
Sorry, mini og jeg har vært i Sverige i dag så jeg har ikke vært pålogget før nå.
Her er bilde av den første posen jeg lagde: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19028626&mpage=1&key=
Etter det har jeg laget en til (som jeg ikke har bilde av her men som jeg ble enda mer fornøyd med). Den har glidelås rundt hele veien. Jepp, hull til sele. Og ja, jeg kan gjerne sy for dere. Pris avhenger helt av hva slags stoffer dere vil ha. Til denne blå kjøpte jeg fleecepledd på Princess og Hansen&Dysvik, og ensfarget bomullsstoff på Panduro. Men man kan jo også ha ull stoff på utsiden, evnt både utenpå og inni. Og man kan ha tynn dyne inni, alt etter hva man vil ha [:D] I tillegg må jeg jo ta litt for selve jobben - bruker tross alt litt tid på hver pose. Tenker 400-500 for jobben + stoffene hvis det høres greit ut? Men da får dere jo en pose ingen andre har da [:D]
stoffogstil.no har forresten også en del fleecestoff som kanskje er aktuelt for noen. Ellers så har kid, princess, h&d, panduro, alle barnebutikkene, noen lekebutikker, osv, fine fleecepledd som blir morsomme poser utav. Jeg synes det er kult med mønster på utsiden og ensfarget inni men man kan jo også gjøre motsatt, eller finne på noe helt annet. Den neste posen jeg tenker å sy til Jacob skal være i ensfarget ull med påsydde applikerte blomster og/eller navnet hans.
Så hvis dere vil at jeg skal sy pose for dere så er det bare å være så kreative dere bare vil, så kan heller jeg sette grenser i forhold til hva jeg tror jeg klarer å lage [:D]