Snowbabies

twinanne

Forumet er livet
Hva har dere hørt om dette jenter, når det gjelder fryse egg.

Det jeg hørte i Porsgrunn er at når de har klart opptiningen så har de like god kvalitet for å bli spirer som ferske egg.  Det har bare blitt bedre og bedre rutiner og mulighet for å lykkes med FET (Freze Emroide Transfer) nå enn før. Dette synes jeg hørte helt supert ut da.

Er det noe mer vi bør hvite om disse såkalte snøbabiene, som dere vil dele med oss andre jenter.

ORIGINAL: twinanne

Hva har dere hørt om dette jenter, når det gjelder fryse egg.

Det jeg hørte i Porsgrunn er at når de har klart opptiningen så har de like god kvalitet for å bli spirer som ferske egg.  Det har bare blitt bedre og bedre rutiner og mulighet for å lykkes med FET (Freze Emroide Transfer) nå enn før. Dette synes jeg hørte helt supert ut da.

Er det noe mer vi bør hvite om disse såkalte snøbabiene, som dere vil dele med oss andre jenter.

så bra. drømmen er jo å få noen på frys da...hihi. snobabies... more like iskids[:D]

Så bra da [:D] Det høre helt supert ut.

Håper inderlig at sjansen er noenlunde ok ved fryseforsøk også. Er ca. 2 uker til innsetting av fryseegg her nå [:D]
(men trodde at det var dårligere sjanse ved frys eg[8|]... at den var ca.25 % eller noe?)

ORIGINAL: Vugge

Jeg fikk høre i Porsgrunn at prosenten ved frys er mindre enn ved ferskt.. Er derfor de setter inn to.. [8|] Rart vi har fått forskjellig info fra samme sted! [&:]

Det var rart det var Monica som sa dette til meg. Men det er klart at noen forsvinner i opptiningen da, men dette er snakk om de som greier seg til innsetting. Og frysetekniken blir bare bedre og bedre. Du kan nok være at du har fått mer riktig informasjon enn meg, dersom en av legene har sakt dette til deg. Det du nevner er egentlig det jeg har plukket opp tidligere, så vi for bare håpe at de har fått noen nye tips der nede i Porsgrunn på hvordan de skal fryse egg, eller bedre medium å fryse i.

Jeg har ikke hørt noe om dette jeg, men jeg håper iallefall at prosenten ikke er så mye mindre på fryse forsøk enn ferske forsøk da..

Men jeg forhørte meg om hvor stor prosent det var for at eggene skulle overleve opptinning jeg, for det er jo også en faktor. Og hun kunne fortelle at før så var det bare 20 % som overlevde, men i senere tid hadde de vært over til finnene å lært seg en ny teknikk, så nå er det 80% som overlever...og det er jo knall bra...[:)]
Jeg likte den utviklingen jeg iallefall..

Back
Topp