Snorking!

Linnsi86

Glad i forumet
God Morgen. Nok en natt med mye snorking fra samboer. Har dere samboere som snorker høyt og mye?
Hva gjør vi når den lille skal sove i samme rom? Tips? Erfaring?
Hiver vi gubben ut? ;-)

Her blir barna immune mot Fars snorking da de har opplevd det fra tidenes morgen.
Derfor går vi ikke å lister oss rundt heller når baby/barn skal sove heller, for da blir det veldig var baby/barn.

Helt sant! De skal nesten ha litt lyder rundt seg, utrolig hva de sover seg igjennom.

God Morgen. Nok en natt med mye snorking fra samboer. Har dere samboere som snorker høyt og mye?
Hva gjør vi når den lille skal sove i samme rom? Tips? Erfaring?
Hiver vi gubben ut? ;-)
Jeg er oppvokst med snorking rundt meg (veldig lytt hus) så sliter med å sove uten snorking. :) tenker at det blir barna bare vandt med. Kommer nok heller til å bråke litt ekstra så lillemann blir vandt med å sove med støy rundt seg. :) eneste gangen jeg kommet til å kaste ut mannen er hvis han har tatt en røyk, snus eller alkohol i løpet av dagen. :)

Her skulle jeg ønske der var andre som bråkte. Blir bare meg og Frøet, så da får en det motsatte problemet...kan fort bli for stille og hun blir veldig var på lyder. For å motvirke...støvsuge, tømme oppvaskmaskin, musikk og vinduer åpne til trafikken utenfor:p

1.mann her slet med og sove pga knip men slo jeg på støvsuger så sovnet hun sporenstreks hehe White noise er tingen.

Jeg kaster ut mannen med jevne mellomrom pga snorking. Men det er pga jeg selv ikke får sove ;)

Her blir barna immune mot Fars snorking da de har opplevd det fra tidenes morgen.
Derfor går vi ikke å lister oss rundt heller når baby/barn skal sove heller, for da blir det veldig var baby/barn.
Samme her!

Samboeren min snorker mye og:-p må knipe han i nesen flere ganger om natten for tiden, da han holder meg våken:-p vanligvis går det greit når jeg sovner først :-) men sover mer urolig og mer var på lyder nå for tiden:-/
Men hørt at baby allerede er jo vandt til lydene fra pappaen, og vekkerklokke og sånt (det har jeg tenkt litt på).. Men baby hører jo det gjennom magen <3

Her er det jeg som snorker som en gud!! Håper ikke mannen kaster meg ut av den grunn:P
Samme her - er slik hver sommer - og enda værre når jeg er gravid :p

Ingen tvil om at jeg sover for å si det slik ;) Både mann og barn er vant med lyden <3

Tror dette med snorking ofte er verre å leve med (for den som ligger å hører på) pga andre ting enn snorkingen i seg selv... Før snorket jeg ikke men hadde en ex som gjorde det og jeg føler i ettertid at jeg nok hadde mer problemer med han enn snorkingen ;)

Back
Topp