Snorking

*tropisk*

Forelsket i forumet
Tips noen? Holder på å bli sprø av mannens snorking!! gått så langt at jeg nå vurderer å sove på eget rom..
Ikke at han har satt inn så mye innsats i å ordne problemet selv helder...

Snorking kan jo skyldes så mye, så jeg tenker jo at han bør snakke med legen først og fremst.

Eller så kan du høre om apoteket har noen tips? Og kjøpe inn det de anbefaler og gi det til han?

Min snorking ble bedre av nesespray med kortison, men det fikk jeg på resept hos legen.

De stripsene til å ha over nesa funker litt. Ellers har mannen ri pute som skal redusere snorking. Noe fysioterapi greier. Dyr pute da :p Men funker gjør den.

Om ikke anbefaler jeg deg å legge deg før han og forhåpentligvis sovne før han :p

I de verste tilfellene har jeg faktisk lagt meg på sofaen :p Men da føler jeg det tordner rett ved min side :p

Min sambo slanket seg 10 kg og sluttet helt og snorke. Er det noe der tro? Men det er jo et minefelt å begi seg utpå... ;)

Har en man som snorkar og. Blir till tider gal av han. Men hela hans familj snorker

Eksen min snorket også mindre etter å ha gått ned 5 kg, 5kg til og han hadde sikkert vært helt snorkerfri. Min nåværende samboer snorker lite heldigvis. Det var et stort problem med eksen, så jeg skjønner deg godt! Man blir liksom litt lei av å alltid sove med ørepropper også..

Er ofte vektnedgang som hjelper.. Eventuelt er ørepropper et alternativ:-P

Hehe føler jeg har prøvd alt, ørepropper bruker jeg hver natt, ender opp med potte tett nese, og jeg legger meg først og sovne før han, problemet er at han snorker værst frå kl 3 til enn skal stå opp.:arghh:

Tips noen? Holder på å bli sprø av mannens snorking!! gått så langt at jeg nå vurderer å sove på eget rom..
Ikke at han har satt inn så mye innsats i å ordne problemet selv helder...
vi måtte, over nesten 6 mnd, sove på sofaen annen hver natt så jeg fikk sove. Han var hos legen og sjekket neseganger etc men var ingen grunn til at han skulle snorke sånn. Endte med at legen anbefalte han å være litt mer aktiv. Han trente ikke fra før og hadde litt ekstra å ta av. Nå har han begynt å trene 2-3 ganger i uken og gått ned 5 kg. Ikke snorket på flere uker, og vi kan endelig sove sammen igjen! Helt ny forelsket begge to haha!

Spark han hver gang han snorker? Kanskje han får lyst til å gjøre noe med det da?

Back
Topp