Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
(ELLERS er det fint å ha ham hjemme igjen....) som en borremaskin og det irriterer meg VANVITTIG når jeg ammer lillen (som nå!!) og skal da prøve å få sove igjen når vi er ferdig ARGH!!
ALT irriterer meg med mannen om natta når jeg må amme mens jeg er stuptrøtt, og han får sove! Der og da syns jeg det er blodig urettferdig at jeg må være våken. Og han både snorker, skjærer tenner og snakker i søvne... Blir noen ekstra harde dult i siden på han for å si det sånn.....
Her og! Han snorker og mumler og snakker. Gløtter opp på oss, og snorker videre (tørker litt gulp kanskje)
I "morrest" rakk jeg å mate, rape, gulpe, mate, skifte bleie, bli gulpa på samt skifte dynetrekk og bysset litt før han våkna av alarmen. Jeg søyt litt over at hun våkna litt tidlig, hvorpå han svarte at klokka er jo 6, det var jo ikke så tidlig. Neida, jeg hadde jo bare holdt på i godt over en time
Også har han begynt å smatte sånn! Evt, så har hørselen min blitt bedre...
Må innrømme at jeg innimellom plager mannen med vilje fordi jeg misunner hans sammenhengende nattesoving. Jeg jaga ham ut av senga kl.6 på mårran for å fyre i ovnen da en av jentene stod opp for å se på tv
Er som å høre hjemme hos oss, alt blir verre på natta. Matheo får flaske, og vi bytter på. Men er kun jeg som våkner av han og de nettene hvor han er urolig så sover jeg nesten ikke, men samboer sover igjennom alt! Snorker her også og det er så irriterende Pluss at jeg er litt kontrollfreak når det gjelder lillegutt så er ikke alltid jeg får sove selvom hun gir flaske