Snorking.... :-/

Mitos

Glad i forumet
Jeg har begynt å snorke :-/ slik at sambo reagerer på det...off, syns det er så fælt, for vet hvor forferdelig irriterende det er for den andre når en snorker...
prøver å forklare han at snorkingen forhåpentligvis forsvinner når minsten er ute :-)

noen andre som er plaget av dette? Eller tips om noe hjelper mot?

Hehe.. Ja, det er visst vanlig å snorke mer når man er gravid.

Jeg snorker visst også litt sier samboer'n. jeg har vært potte tett siden jeg ble gravid også da..
Samboer'n bare dytter i meg eller vekker meg hvis det blir for ille =P Sexy =P

Hehe.. Har egentlig ikke så mye tips, ikke ligg på ryggen =P Hehe..

Har samme problem her og :p men er liksom ikke så mye å gjøre med det.. men om du er tett i nesen på kvelden så kan du prøve å åpne nesen, med saltvann ting og se om det hjelper :)

Jeg får aldri sove på ryggen, men alltid når jeg våkner så ligger jeg på ryggen, så snur meg i søvne :-p irriterende!

Føle meg ikke så veldig sexy og fin når eg snorke så et lokomotiv, men gjer vel det ikke generelt når kroppen berre ese ut :-p jammen godt den kortaste perioden e igjen ;-)

Jeg får aldri sove på ryggen, men alltid når jeg våkner så ligger jeg på ryggen, så snur meg i søvne :-p irriterende!

Føle meg ikke så veldig sexy og fin når eg snorke så et lokomotiv, men gjer vel det ikke generelt når kroppen berre ese ut :-p jammen godt den kortaste perioden e igjen ;-)

Jehovas har liksom bestandig snorker etter at jeg knakk nesa litt skjev, men sambo sier det er blitt verre nå, jeg merker det ikke å sambo vekker meg ikke heller på natten :p men har jo mye å si at lille lager liten plass og slikt, så blir nok bedre når baby er ute :)

Jehovas har liksom bestandig snorker etter at jeg knakk nesa litt skjev, men sambo sier det er blitt verre nå, jeg merker det ikke å sambo vekker meg ikke heller på natten :p men har jo mye å si at lille lager liten plass og slikt, så blir nok bedre når baby er ute :)

Ja, jeg bruker mye nesespray for er konstant tett i nesen, og takler ikke å være tett da får jeg helt klaus...så det hjelper nok heller ikke på :-p sambo vekker meg heller ikke på natten, han sier han dulter litt i meg, men det husker jeg aldri, så han vekker meg ikke :-p stakkas fyr,,håper virkelig det gir seg etter minsten er ute...

Ja, jeg bruker mye nesespray for er konstant tett i nesen, og takler ikke å være tett da får jeg helt klaus...så det hjelper nok heller ikke på :-p sambo vekker meg heller ikke på natten, han sier han dulter litt i meg, men det husker jeg aldri, så han vekker meg ikke :-p stakkas fyr,,håper virkelig det gir seg etter minsten er ute...
Men da er det ikke så ille når han ikke vekker deg :p
Så på Oprah (faktisk) for en god stund siden, der snakket de om å rense bihulene, så hadde de en slikt mini utgave av en tekanne, og tømte inn i nesen, om det var saltvann husker jeg ikke. Kanskje det er noe å prøve?

Men da er det ikke så ille når han ikke vekker deg :p
Så på Oprah (faktisk) for en god stund siden, der snakket de om å rense bihulene, så hadde de en slikt mini utgave av en tekanne, og tømte inn i nesen, om det var saltvann husker jeg ikke. Kanskje det er noe å prøve?

Tror det faktisk heter nesehorn :p
Får det på apoteket. Du koker opp vann og salt og har oppi hornet. (Avkjølt selvfølgelig :p) og så er det bare å helle på ;)

Back
Topp