Here we go again
Vet jeg når jeg hadde eggløsning? Nei
Vet jeg dpo? Nei
Sa jeg til meg selv at jeg skulle vente? Ja
Klarte jeg å vente? Nei...
Forrige helg/mandag/tirsdag hadde jeg mye eggløsningsslim, så jeg tipper kanskje eggløsning var i de tider. Jeg temper ikke lenger, men har Apple watch som leser temperatur, på sin måte. Der er et lite hopp i temperatur fra 17.des og fremover, og et dropp igjen i går før den steg idag?! Festedipp? Jeg hadde feber for ca to uker siden, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal stole på temperaturen denne mnd. I følge FF er jeg på CD22 idag
Men! Jeg er så stiv og støl i magen, spesielt i går! Det kan jo såklart vere for mye julemat og godterier, men jeg produserer like mye metan som en ku! Det var jo et av "tegnene" da jeg ble gravid med guttungen, myyyyye luft i magen. Puppene er litt ømme, men ikke slik de var/er når jeg er gravid, men det er jo fortsatt skrekkelig tidlig.
Det var også tidenes dårligste aksjelegging, vi rakk kun tirsdag 17.des. Om eggløsning var den dagen, kan det jo være et lite håp, men det er minimalt. Jeg var jo syk, så det var ca to uker siden sist, og jeg vet jo ikke hvor mye mannen tømmer seg på egenhånd, høhøhø. Jeg tror/vet jo han gjør det, om ikke har han tidenes stålkontroll!
[ATTACH=full]451390[/ATTACH]
[ATTACH=full]451391[/ATTACH]