Svar på tråd

PP2, CD 22

Da er "eggløsningsuka" forhåpentligvis i gang! Våknet opp til en lav, fin temp dag, til tross for en noe urolig natt. Utloden økte i mengde i går, og enda mer idag. Nærmer seg eggehvite nå! Sist PP  hadde jeg eggehvite i nesten en uke, eller fem dager før positiv eggløsningtest. Får håpe på en rolig arbeidsuke for gubben, slik at vi kan prioritere litt sengekos :joyful: Problemet er at vi skal på hyttetur med et vennepar til helga. Får håpe hytten er godt isolert!

Jeg sliter med Myo-inotisol. Veide meg idag, og søt jeg gikk ned forrige uke er tilbake. Det var jo mest trolig bare vann, jeg tisset jo som fy! Jeg gikk jo rett på full dose som er 2+2 kapsler, og fikk bivirkninger ut av en annen verden. Etter et par dager uten, tar jeg nå en kapsel, før jeg øker til 1+1 om en ukes tid.

Har også kjøpt inn babyklister, eller Fructus Femina, som jeg skal teste fra positiv eggløsningtest. Har hørt mye positivt om det, men det er jo et naturlegemiddel uten dokumentert effekt. Blir spennende!

Det uroer meg litt at jeg aldri har fått positiv test. Til tross for nå tre år uten prevensjon, har jeg aldri sett to streker. Det har vært skyggestreker to-tre ganger, men da kun på en test... Mannen har jo en sønn fra før, så han har jo "bevist" at han kan, selv om prøvene hans heller ikke var udelt positive. Nå forer jeg han med vitaminer for å booste kvaliteten, så gjør jeg det jeg kan for å lage et godt festegrunnlag for spiren vår!:chicken:

Sett sammen bildet som vist øverst i høyre hjørne
Back
Topp