Svar på tråd

Så trist at det ikke var mer hjelp å få gjennom det offentlige. Det må ha vært veldig tungt å møte så negativt helsepersonell :Heartred

Jeg er ikke overvektig, men går på lavkarbo pga. andre helseproblemer. Jeg har brukt boka «Frisk med lavkarbo» som informasjons- og inspirasjonskilde. Kan anbefales! I den står det beskrevet mange helseproblemer som kan løses med lavkarbo. Kroppen min fungerer SÅ mye bedre på lavkarbo, og når jeg går strikt på det, går jeg ned i vekt, selv om jeg prøver å opprettholde vekta siden jeg ikke er overvektig. Så det er nok gode muligheter for å gå ned i vekt og bedre syklusen på lavkarbo! Skal ikke prakke det på deg, for det passer kanskje ikke for alle ;), men det er noe jeg har veldig tro på og som jeg selv har god erfaring med! Send meg gjerne en PM hvis du vil prate litt om det og få støtte, tips og råd til å gjennomføre det :happy:. Uavhengig av om du vil prøve det eller ikke, vil jeg gjerne følge med i dagboka di og heie fra sidelinja :Heartred Håper det klaffer for dere nå som du har funnet en måte å finne eggløsningen på! Lykke til med prøveperioden:love2

Back
Topp