Snorker

Bkno5839392

Andre møte med forumet
Jeg har begynt å snorke så fælt at det går ut over nattesøvnen (min egen - mannen har flyttet inn på eget soverom for noen uker siden allerede). Noen som sliter med det samme og har noen tips for bedre søvn?

Jeg er i uke 29+6 i dag. Lagt på meg nesten 14 kg, men var normalvektig før graviditeten. Er ganske tett i nesen, og har vært det siden ganske tidlig i svangerskapet. Prøver å unngå Otrivin, men det må til på de verste dagene.
 
Jeg har begynt å snorke så fælt at det går ut over nattesøvnen (min egen - mannen har flyttet inn på eget soverom for noen uker siden allerede). Noen som sliter med det samme og har noen tips for bedre søvn?

Jeg er i uke 29+6 i dag. Lagt på meg nesten 14 kg, men var normalvektig før graviditeten. Er ganske tett i nesen, og har vært det siden ganske tidlig i svangerskapet. Prøver å unngå Otrivin, men det må til på de verste dagene.
Jeg har også begynt å snorke visstnok. Har ikke fått høre at jeg har snorka før. Nå snorker jeg høyt har jeg fått høre. Jeg plages ikke selv av det, utenom at jeg blir tørr i munnen og må drikke vann i løpet av natta. Våkner et par ganger på natta av at jeg må tisse, og da drikker jeg også vann.
 
Jeg tar en dusj om kvelden og passer på å bruke dampen til å få ut alt i nesen som kan være til hinder. Det hjelper på snorkingen om natten. Men jeg sliter med at jeg våkner av at jeg type får puste stopp av at jeg snorker så fælt. Kan ikke ta nesespray. Hovner bare enda mer opp i slim hinnene av det. jeg tar også allergimedisin. Har også oppe vinduet om natten. Hjelper å ha d kaldt om natten.
 
Og ha godt med puter under hodet.
 
Jeg regner med jeg snorker, for jeg har vært potte tett siden februar. Våkner ikke av det heldigvis. Og heldigvis går det fort over etter fødsel. Disse hormonene steller til så mye rart. :joyful: Som Evamor, bruker jeg også damp og fuktighet til å løse opp, og kvitter meg med det jeg kan før leggetid.
 
Back
Topp