SNORK!!!???

Martha2

Gift med forumet
noen som har prøvd denne snorke nesesprayen?? enten på seg eller mannen??[:D]  her snorker nemlig sambo litt. ikke mye, men til tider nok til å irritere vettet av meg. no skal det da sies at jeg er fæl å henge meg opp i slike lyder og hisser meg selv opp da.. spes ille no når jeg er gravid tror jeg. også opererte sambo skuldra for to uker siden, og ligger best på sofaen i stua.. så da har jeg lagt i to uker i et heeeeelt stilt soverom og blitt vant med det[8|] er vel like greit å venne seg til lyder til mini kommer men... snorking får jeg noia av altså   [:D][:D]

Har ikke prøvd noe middel, men her i gården er det omvendt.. Etter at jeg ble gravid, har jeg lagt på meg og snorker så ille at sambo står opp på natta for å legge seg på soffan.. Han får ikke sove.. hehe.. Synes litt syndt på han da, men jeg vet det blir bedre når jeg ikke er tett i nesa pga. svangerskapet lengre, og jeg får tatt av noen kilo..[:)]

he he det er som å høre tilstanden i vårt hus og;)
Har ikke snorket før(kun ved forkjølelse), men nå blir jeg vekt på natten av en tydelig irritert samboer som ikke får sove..
Stakkars vennen!

ORIGINAL: bessy

Har ikke prøvd noe middel, men her i gården er det omvendt.. Etter at jeg ble gravid, har jeg lagt på meg og snorker så ille at sambo står opp på natta for å legge seg på soffan.. Han får ikke sove.. hehe.. Synes litt syndt på han da, men jeg vet det blir bedre når jeg ikke er tett i nesa pga. svangerskapet lengre, og jeg får tatt av noen kilo..[:)]

Her er det prøvd ut med både nesespray og den sprayen man "svelger" - følte den man "svelgte" smakte litt søtt og at den la seg som et "belegg" i halsen. Var litt grøtete rett og slett, men ikke ubehagelig.

Begge funker, men den man svelgte funket best her [:)]

ORIGINAL: *mamma87*

hihihi!!Må le litt her..[;)][:D][:D]
her i huset har vi også en som snorker.og det er til tider uutholdelig!!Jeg tvingte i han noe sånnt middel,det var ikke nesespray,men noe annet som han måtte spraye ned i halsen..!han sa det smakte grusomt..stakar[;)]

har lysst og kjøpe denne her nesesprayen til han,kansje den er bedre?

ja det frister[;)]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Her er det prøvd ut med både nesespray og den sprayen man "svelger" - følte den man "svelgte" smakte litt søtt og at den la seg som et "belegg" i halsen. Var litt grøtete rett og slett, men ikke ubehagelig.

Begge funker, men den man svelgte funket best her [:)]

uff.. har en sær sambo her da... får vel lokke og lure litt[;)][;)][:D]

Burde være en stor gevinst å få lov til å sove i samme seng som kvinnen sin [;)] hihi

ORIGINAL: lillemg89

Har slitet mye med søvna mi pga snorkingen til samboer[&:] fikk anbefalt en type spray fra helsekosten som heter zedopor den koster 219kr -dyrt[:'(] men måtte bare prøve noe som funker for jeg orket virkelig ikke noe mer

og den funket den![:D]

til nese eller hals da?? sikkert verd å prøve[:D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

sov på vært sitt soverom, det funker her[8D]

neeeiiii vil ikke det da[8D][;)]

Back
Topp