Snopesjuk!

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Jeg skal ikke spise snop før påsken har jeg bestemt:) men er så snopesjul akkurat nå at jeg holder på å kliiikke:p så sitter her med noen sukkerfrie pastiller og prøver å døyve litt! Spiser dere mye snop?
 
Jeg skulle ønske jeg kunne svare nei, men jeg er veldig glad i søtt dessverre;)
 
Jeg skal ikke spise snop før påsken har jeg bestemt:) men er så snopesjul akkurat nå at jeg holder på å kliiikke:p så sitter her med noen sukkerfrie pastiller og prøver å døyve litt! Spiser dere mye snop?
Det skal ikke jeg heller! Føler meg aldri bra etter å ha spist snop, dårlig samvittighet og oppblåst i magen...Så nå skal jeg ikke innta det på en stund! Men, spiser uansett aldri snop i ukedagene. Kun lørdag...
 
Det skal ikke jeg heller! Føler meg aldri bra etter å ha spist snop, dårlig samvittighet og oppblåst i magen...Så nå skal jeg ikke innta det på en stund! Men, spiser uansett aldri snop i ukedagene. Kun lørdag...
Spiser bare snop på lørdagene vi også, men må har jeg ikke spis siden FORJE helg, og da kjenner jeg at jeg sliter litt;)
 
så flink du er a.... det burde je holdt meg unna oxo, men har dessverre ikke såpass selvkontroll :p
 
Jeg spiser nok fortsatt hva andre vil kalle mye, men langt mindre enn før, så jeg er på riktig vei hvertfall. Akkurat spist en kvikklunsj :p
 
Jeg spiser desverre endel, ikke snop, men sjokolade. Gaaaad, den er så god den sjokoladen :p

Sendt fra min Samsung
 
Spiser alt for mye godteri ja.. Prøver å begrense det til helgene og klarer å holde det innimellom iallefall. Men nå sto det igjen ei skål med litt tvist og m&m, så da ble det litt i dag og.
Men brus har jeg klart å droppe i ukedagene! :)
 
Back
Topp