Snopefri Januar

Jeg kutter alt fra mandag av, da er det 8 uker uten noe form for søtsaker, kaker, is, potetgull, nugatti, kakao +++

Jeg kutter alt fra mandag av, da er det 8 uker uten noe form for søtsaker, kaker, is, potetgull, nugatti, kakao +++

Jeg tenker det samme.. Må jo tømme huset for julegodt først :p

Tror jeg sier mandag jeg også :P Har allerede gått i snopefellen i dag!

• Liker
Reactions: BMC
Vi skal også slutte fra mandag. Litt på lørdag er lov, ellers er det tørt brød og vann ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mandag her også. Men helt snopefri er ikke mulig. ;) Skal være kun i helg. Og ikke svære lass... ;)

Snopfri i går :D

Var også snopefri i går!

Jeg tenker det samme.. Må jo tømme huset for julegodt først :p

Jeg har fortsatt bokser fulle av julekaker :(. Men da har jeg i det minste noe å servere eventuelle gjester fremover, må bare holde meg unna selv når jeg kjenner søtsuget.

Snopfri i dag og, men det er tøft. Spesielt sia gubben har slutta å snusa, er små grinete og små ete litt... Kan ikkje forvalta at han skal kutte ut begge deler.

Hehe kos deg du;)

Jo takk =) Vuderer å åpne Pepsi Maxen min nå, men syns jeg burde gå tur med bikkja først. Da kan brusen være belønning når vi kommer inn igjen. Venter bare på at sambo skal komme seg hjem, så jeg kan gå ut.

Snopfri i dag og, men det er tøft. Spesielt sia gubben har slutta å snusa, er små grinete og små ete litt... Kan ikkje forvalta at han skal kutte ut begge deler.
Heier på deg! :) skulle ønske han her kunne slutte å snuse, men tørr ikke tenke på hvor sur han skulle blitt :o

Heier på deg! :) skulle ønske han her kunne slutte å snuse, men tørr ikke tenke på hvor sur han skulle blitt :o

Ja, er sikkelig grinete. Sist han prøvde så gjekk han i 13 dagar og var pottesur før han gav opp... Håpar det blir bedre denna gongen da han har vore meir klar over når han skulle slutte. Og at det hjelper at eg gir opp noko av meg og... ;)

• Liker
Reactions: BMC
Ja, er sikkelig grinete. Sist han prøvde så gjekk han i 13 dagar og var pottesur før han gav opp... Håpar det blir bedre denna gongen da han har vore meir klar over når han skulle slutte. Og at det hjelper at eg gir opp noko av meg og... ;)
Håper han klarer det :) husker sist han prøvde ja :p

• Liker
Reactions: EJ
Håper han klarer det :) husker sist han prøvde ja :p

Klarte det for tre år sia. Og holdt ut i 1,5 år... TOSKEN! Eg har vore røykfri i 3 år og 2 dagar :)

Back
Topp