Snop..

Marianne1

Glad i forumet
Har spist gotterier HVER dag hele påsken jeg.. Jada.. VELDIG sunt Marianne! Lur du er! [:-]

Ække så farlig det, det er nok hvordan du lever til vanlig som spiller noe rolle her, jeg har foresten drukket rødvin i dag, må bare passe på før el og neste IVF forsøk. Så nå blir det vel minst 3 mnd alkoholfritt på meg tenker jeg. Det er reste vin fra bursdagen min, uåpna flasker selvfølgelig.

Men dersom du får en positiv test i morgen så blir det nok nulle slike e r på deg, de er jo rett og slett søppel for kroppen alle disse kunstige greiene. Men litt sjokolade og potetgull er jo greit da, tror jeg kan jo ikke bli helt super sunn heller da, og nå så er det ikke hverdag heller.

ORIGINAL: twinanne

Ække så farlig det, det er nok hvordan du lever til vanlig som spiller noe rolle her, jeg har foresten drukket rødvin i dag, må bare passe på før el og neste IVF forsøk. Så nå blir det vel minst 3 mnd alkoholfritt på meg tenker jeg. Det er reste vin fra bursdagen min, uåpna flasker selvfølgelig.

Men dersom du får en positiv test i morgen så blir det nok nulle slike e r på deg, de er jo rett og slett søppel for kroppen alle disse kunstige greiene. Men litt sjokolade og potetgull er jo greit da, tror jeg kan jo ikke bli helt super sunn heller da, og nå så er det ikke hverdag heller.

hehe.. Du er blitt helt opphengt i at jeg skal teste i morgen du! Jeg venter nok til fredag! [:D]

OK Ok da jeg har nok blandet testdatoen din litt med testdatoen til Hope da, jeg må nok innrømme det.

Har nok blitt litt godterier på meg også i påsken[:-][:)]
men har vært flink og kuttet ut kaffien nå i rugeperioden da[:)]
og rødvinen har eg faktisk ikke savnet engang...... men ble en munkholm
på meg da[:)]

Hope det er da ikke så værst det da i disse påsketider.

Jeg har tatt et glas med rødvin i dag og det var hvist et for mye ettersom jeg blander deg og Marianne sin testdato, slik blir det nå man aldrig drikker vin eller alkohol lenger, det har iallefall ikke blitt mange gangene i løpet av et år, så nå har jeg skeia skikkelig ut både på bursdagen min på langfredag (2 glass vin) og i dag en flaske på min bedre halvdel og meg, men litt over et glass på meg da.

ORIGINAL: Marianne1

Har spist gotterier HVER dag hele påsken jeg.. Jada.. VELDIG sunt Marianne! Lur du er! [:-]

Bare å signere denne, dvs jeg hadde "godisfri" dag på fredag... WAOW! Tror virkelig jeg har lagt på meg 2 kg i påsken... Jaja, det viktigste er at man har det godt har jeg hørt[:D]

Huff, det har blitt masse godt mat og snop i påsken.
Men godt å kose seg litt ekstra også. [:)]
Men blir skjerpings når hverdagen kommer igjen.

ORIGINAL: * Bobbo *

Huff, det har blitt masse godt mat og snop i påsken.
Men godt å kose seg litt ekstra også. [:)]
Men blir skjerpings når hverdagen kommer igjen.

ENIG HER JAH....Hehehehehehehehe[:D][:D][:D]

Back
Topp