Snoker du i pakkene?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
snoker du i pakkene??
(altså kniper og rister)

Nei ikke dette året...har visst hva jeg skal få til jul nesten hver jul,dette året tenkte jeg å vente i spenning[8D]

Nei, har ikke gjort det hittil i år..
Men så har jeg kun sett en gave som er min da[8D]

Noup.

Har jo ingen pakker å snoke i siden det er jeg som har koll på alle pakkene her i huset...
Er fryktelig nysgjerrig sånn på andre ting, men akkurat julegaver er jeg ikke SÅ nysgjerrig på,
så jeg tviler sterkt på at jeg hadde rista og klemt selv om jeg hadde muligheten...

stemte siste valget.. men må si jeg har snoka litt etter pakken sambo har kjøpt tilmeg.. men jeg finner den selvfølgelig ikke[>:][8D]

ORIGINAL: TinaC isprinsesse

eg snoker som en gal...

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Nei, gjør ikke det. 

nei det gjør jeg ikke[:)] sambo er helt gal og vil klemme og kjenne på de hele tiden, så jeg må nærmest dra han bort derfra[:D]

ORIGINAL: mamma050308

Nei. Det klarer jeg fint å la være.

Gjorde d en gang når æ va liten, smugtitta å slikt.. å d va den kjedeligste jula ever.. viste jo nesten hva jeg fikk av alle sammen[:'(]
Så ikke søren om jeg gjør det igjen, klare å vente[:D]

Jeg vil ikke se en eneste julepresang til noen i denne familien før julaften.
(bortsett fra de jeg har vært med å kjøpe da)

ja, hadde bare pakkene vært her hjemme så.......uheldigvis for meg så er alle pakkene avlevert hjemme hos mamma og stefaren min[8|]

Jeg gjorde det da jeg var lita, men ikke nå lenger.. [:D]
Klarer fint å vente til julafta.. [:)]

[&:][8D]

Nei.
Klarer å vente[;)]
Men liker å se gavene da[8D]
Her er det mannen i huset som snoker[:D]

Nei, og jeg klarer fint å vente.
For jeg syns det er selve stasen, å ikke vite. [:D]
Et par ganger har jeg uheldigvis avslørt hva jeg skulle få før jul, og det har vært skikkelig nedtur da.

Jeg krysset av for "sniker i andre sine".

Men jeg ser bare (veeeeeldig godt) på dem.
Tørr ikke riste eller knipe

Back
Topp