snodig??

>Rampensopphav<

Elsker forumet
Jeg har nå gitt Brynjar mme på kveldene før han legger seg i ca 1,5 uke.Da har han tømt begge brystene først å sa drukket en flaske med mme.Det har gått helt fint det-helt til i kveld.Han var "troillførbainna"da jeg pakka brystet i munnen!!![8|]Helt rabiat for å si det mildt!Sutta noen ganger for så å slippe og stormvræææle???Hva i alleverden?Det spruta melk ut av både munnen på han å brystet og det var for å si det mildt-kaos!!Prøvde lenge å gi han pupp,men det samme gjentok seg hele tiden..
(Synnøve satt på siden av meg og lurte på om var sur på henne for at hun hadde tømt hele varmtvannstanken da hun badet så lillebror ikke fikk bade ikveld...[8|]eh..da fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ble så forbanna på henne da jeg oppdaget det var bare kaldt vann[:o])
Så laget jeg en flaske med mme og da ble han blid og fornøyd igjen og drakk opp hele før han la seg??
Hva i alleverden gjorde jeg galt???
Har jeg gått i den fella at han foretrekker flaska nå fremfor puppen?Jeg bruker jo de minste smokkene så det ikke skal være sååå enkelt å sutte av flaska[8|]

Kansje han bare merka at mamma'n var stressa?
Sånt merker de små utrolig lett - så om du var litt på tuppa for det med varmtvannstanken, så merka nok småen det ganske mye bedre enn både deg og dattra di[;)]

Skal se det kommer seg til i morgen.

LYKKE TIL [:D]

Spørst om det er som fiorelina sier at han merket du var litt stresset... Jonas blir også slik av og til når vi skal ut gjennom dørene..[:)] og mamma vil gi pupp så fort som mulig...
Hvordan har det gått idag da?

Ja, håper det går bedre i dag![:D][8|]

argsint gutt når puppen kom fram[:(][:(]
meeen etter å ha bærsja 2 fulle bleier,tok han den ene puppen til nød...føler at jeg tvangsforer han[8|]

Back
Topp