Snodig.....?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Siden jeg hadde en kjemisk graviditet/veldig tidlig SA forrige mnd har ikke TR kommet igang enda... (Det var 4uker siden på onsdag).... MEN, jeg har fått veldig ømme og stikkende bryster og har tendens til mens-murringer.. men ingen TR. Hadde sex i går kveld og oppdaget da etterpå at jeg blødde.. friskt lyst blod... Tenkte at nå har TR kommet og vi er igang igjen, men i dag er det over.. Bare litt lyysebrun utflod.
Mannen var hjemme fra jobb en liten tur i jula - ting skjedde da lille julaften... Kunne jeg evnt være gravid? At EL var litt forskjøvet og at den kom 2,5 uke etter SA?
hmmm.... Kjedelig å ikke ha peiling på egen kropp :blob5

eneste måte å finne ut av det på, er å ta en test =) Lykke til!

Jepp :) Venter på en pakke fra BabyOrNot med tester... Om jeg ikke har fått den og heller ikke blør mer i morgen kjøper jeg en test på apoteket :)
Men tror ikke at jeg er gravid denne gangen... Kjenner meg ikke slik. Men tror heller TR er på vei..

Ha en fin helg alle sammen!! :)

Jeg hadde en tidlig Sa 8 desember, visste ikke når el skulle værende etter en SA men vi koste oss på julaften og sitter nå med en positiv G-test:-) Så det er ikke umulig. Håper bare spiren klamrer seg fast nå:-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum

Gratulerer SÅ mye!! :)
Jeg tror ikke det blir noen spire på meg denne mnd... Kjennes ut som TR kommer nå, småblør fortsatt.. Men denne gangen "forventet" jeg det ikke heller.. Så da går det på en måte greit :)

Back
Topp