mkrago
Elsker forumet
Denne siste uka har vært helt merkelig. På søndag hadde han lav feber og sovnet i bilen på vei hjem fra svigermor i 17 tia. Han sjokkerte oss og sov rundt til neste morgen kl 8.30. Holdt han hjemme fra barnehagen, men lot han dra på tirsdag da vi ikke kunne finne noe galt annet enn at han er litt sliten og slapp og jeg er hjemme med lillebror på 4mnd og storebror kjeder vannet av seg. Onsdag omtrent det samme, jeg var ikke helt i form i går så vi la oss i senga for å kose mens pappaen lagde middag, han sovnet som en stein kl 17.15 og sov til 7.30. våknet av et hosteanfall som førte til at han kastet opp. Han har spist godt, drukket masse og er i god form annet enn mye sutring. Spurt om han vil legge seg ned for å kose, sovner på 5 min og har nå sovet i 2,5-3 time. Han har ikke feber, ikke utsett og sluttet å sove på dagtid for 1 år siden så blir ganske forvirra. Har prøvd å vekke han noen ganger, får grei kontakt, type han svarer på spørsmål men sovner igjen i løpet av noen øyeblikk.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare lufte tankene og skrive det ned sånn som jeg husker det tilfelle vi må til legen i løpet av uka kanskje.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare lufte tankene og skrive det ned sånn som jeg husker det tilfelle vi må til legen i løpet av uka kanskje.