Snodi

*Budeia*

Forelsket i forumet
E cr på mange av innleggan dåkker skriv om aille kynneran og fødselstegnan dåkker har.E har ikkje t dags dato hadd nån av delan,(har hatt nån kynnera tiliar, men de kain e tell på ei hand)
Syns d e litt rart for e e nu kommen i uke 37 nu, og ingen tegn på nån teng.E sett ikkje å veinta på en fødsel, men kanskje nån tegn på at d begynn å nerm seg.  Snodie greier....kanskje kroppen min bære e litt træg i oppfattelsn[8D][:)]     kuinn jo vær greitt å forbered seg litt, så main har litt peiling på ka main går tell.Men e får vell bære smør me mæ tålmodiheit(ei ikkje tålmodiheit førr 5 øre[:D][:D])

Jeg har det også slik...vi får bare vente. Jeg er også av den utolmodige typen å skulle gjærne hatt litt....så jeg visste hva ting var. Men nei, det kommer nok snart![8|]

Joda d e nu saint...nei main får vell bære ta livet me ro og se d ann.
Ongen må jo ut en gång[:)]    litt småpanikk nu....bære 3 uke igjen...[8D]

ORIGINAL: Skalken

jeg har det også litt sånn, merker ikke kynnere så godt.. men har mensmurring foran og bak [:)]
snakket med legen om det på kontrollen på mandag for jeg er jo så lei nå og blir jo deppa av at jeg ikke har så mange tegn.. men hun sa at man trengte ikke ha noen tegn i det hele tatt.. hun hadde ikke merket noe før vannet gikk, og det samme sa mamma...                              Wow...skummelt....men d går ckkert bære fint.D e nu dæ e lika å tru i værtfaill[:D]

så jeg håper at det er tilfelle her...[:)]

Jau masse kain jo skje..E fårrhåldsvis ganske roli, men når tankan byinn å svirr litt så kjeinn e at nervan blir litt frynsåt...meeen d går ckkert bære godt...

Back
Topp