Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager sent svarJepp, burde vært mer menneskelige og mindre mekaniske! Føler det bare er stress av å være der og fastlegen vil ha meg fort ut igjen. Få flest mulig pasienter gjennom i løpet av en dag, så de tjener penger!!Hvordan gikk det med deg?
Enig med deg. Fryktelig tragisk og trist. Jeg hadde blødning og var inne å snakka med legen og han sa bare at dette var abort og det var ingenting å gjøre med det. Også sendte han meg hjem. Ingen blodprøver.. 
Hvordan går det med deg?Jepp, burde vært mer menneskelige og mindre mekaniske! Føler det bare er stress av å være der og fastlegen vil ha meg fort ut igjen. Få flest mulig pasienter gjennom i løpet av en dag, så de tjener penger!!Hvordan gikk det med deg?

Det går greitHvordan går det med deg?![]()

Håper det går braDet går greitLever fortsatt litt i uvisshet, men var i Porsgrunn i går og alt så bra ut på ul i forhold til lengde på svangerskap. Så ringte sykepleier i fag og fortalte at HCG også var bra, men skal ta en til i morgen for at vi får mer nøyaktig stigning. Så de i Porsgrunn er pr. nå positive, så da har vi blitt litt mer optimistiske også
takk som spør
![]()
Flott å høreDet går greitLever fortsatt litt i uvisshet, men var i Porsgrunn i går og alt så bra ut på ul i forhold til lengde på svangerskap. Så ringte sykepleier i fag og fortalte at HCG også var bra, men skal ta en til i morgen for at vi får mer nøyaktig stigning. Så de i Porsgrunn er pr. nå positive, så da har vi blitt litt mer optimistiske også
takk som spør
![]()
jeg jeg heier på dere. Dette skal dere få til HCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()

Mange gode tanker og klemmer din veiHCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()
HCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()
Sender deg en stor klem
Fryktelig lei meg på dine vegne! Jeg er prøverørssliter selv og vet så altfor godt hvor beintøft det er! Vet du noe om kvaliteten på egget som ble satt tilbake? Jeg hører til Spiren i Trondheim, og har alltid fått veldig ærlige tilbakemeldinger når de setter inn egget om hvordan de tror sjansene er. Om egget har delt seg for sent eller for fort, eller ujevnt, om det har skjønnhetsfeil og rusk i seg, eller om det er perfekt.HCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()
HCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()

Uff mange klemmer til degHCG hadde steget minimalt fra onsdag til fredag!! Så blir vel bekreftet på ul i morgen at jeg har hatt nok en abort! F***! Er så leeei over dette aldri går
![]()
håper du har noen som tar ekstra godt vare på deg nå