Snipp, snapp, snute..så var eventyret ute...

Frisør1

Gift med forumet
Fikk en positiv test på lørdag........Men begynte å blø i formiddag....så det var vell det.....

Rart hva som surrer rundt i hodet når slike ting skjer...off...

Bedre lykke neste gang kanskje..........[&o]

ånei [:(] håper spiren sitter neste gang!

Off så utroligt dumt. Vis du ikke er sikker på om du har mistet så hadde jeg blødninger med både Emmely og spiren i magen.
Så de kan gå bra også.

Men kjempe STOR klem

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Off så utroligt dumt. Vis du ikke er sikker på om du har mistet så hadde jeg blødninger med både Emmely og spiren i magen.
Så de kan gå bra også.

Men kjempe STOR klem

Men hvor mye da?

Her er det myyye.....[&o] Men har ikke mensverk...det er det som er rart....

ORIGINAL: Auliana

Uff, blødde du mye? Er jo ikke sikkert at alt håp er ute. Jeg blødde flere ganger i begge mine svangerskap.

Myye...blør enda...

ORIGINAL: Frisør1

Uff, blødde du mye? Er jo ikke sikkert at alt håp er ute. Jeg blødde flere ganger i begge mine svangerskap.

Myye...blør enda...

Friskt eller brunt? Vannete eller tykt?

Friskt...verken vannete eller tykt...myyye..

Så de kan gå bra også.

Men kjempe STOR klem

Men hvor mye da?

For å si de sån så bløde jeg mer de to gangene de har gått bra en de jeg gjore den gangen de ikke gikk bra[&:]

Så de trenger nok ikke ha så mye og si kor mye du blør. Hadde tatt meg en tur til legen i morgen.

Så de kan gå bra også.

Men kjempe STOR klem

Men hvor mye da?

For å si de sån så bløde jeg mer de to gangene de har gått bra en de jeg gjore den gangen de ikke gikk bra[&:]

Så de trenger nok ikke ha så mye og si kor mye du blør. Hadde tatt meg en tur til legen i morgen.

Får gjøre det da...

Håper den sitter enda da! skal krysse fingrene for deg!

Får se hva jeg gjør i morgen...akkurat nå føler jeg det er unødvendig...tror ikke det er noe håp...men får se hva jeg tenker om det i morgen tidlig...

Takk alle sammen..

Krysser alt jeg kan for deg...

Hadde godt til legen uansett, er ikke sikkert at kroppen klarer og ordne opp i de av seg selv vis du har mistet.

Jeg hadde mens etter jeg ble gravid... og jaggu gikk det ikke fint alikevel... så det kaaaaaan jo gå...?
Lykke til og tvi tvi!

klem

Åååååhnei.... [:(]
Sender deg en stor klem!

Ville tatt en test igjen jeg da...
Har du hatt en SA blir den ganske fort negativ igjen... Hvis den fortsatt er sterkt positiv ville jeg dratt til legen og få tatt blodprøve for og se om HCG'en synker eller stiger...
Venninna mi fossblødde den første mnd etter positiv test. Og det gikk bra hver gang...

trøste på klem og lykke til!

Krysser fingrene for at det går bra selv om du blør.
Klem.

ORIGINAL: tyr79

Krysser fingrene for at det går bra selv om du blør.
Klem.

Back
Topp