snille samboer :)

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
:) :) har kjøpt doppler til meg, skal ligge i julesokken på julaften :) ja jeg vet om det nå hehe, men lurte han litt til å si det... som jeg gleder meg :)
kjøpte den fra angelsound som et par av dere andre har vertfall

Så koselig da :) Fikk min i posten i går, og er veldig fornøyd med den :)

Kanskje du må snikprøve den litt før julaften?;)

Er jo ikke såååå mange dagane til :)))

Er jo ikke såååå mange dagane til :)))

nei, det det ikke er :) så klarer nok å holde meg, skal på ul kontroll på mandag, så da får jeg nok sett miniatyr babyene, og det gleder jeg meg til... da kan jeg slappe av etter det og bare glede meg :)

Hvor mye koster en slik doppler ???

Takk for linken :)

Vi brukte bare doppler fra uke 11 til uke 16 (da det begynte å sparke) sist. Denne gangen fra uke 9. Om du må vente tre uker før du kan bruke den, så forsvinner litt av poenget, mener eg. Men snill mann da :)

Vi brukte bare doppler fra uke 11 til uke 16 (da det begynte å sparke) sist. Denne gangen fra uke 9. Om du må vente tre uker før du kan bruke den, så forsvinner litt av poenget, mener eg. Men snill mann da :)

er bare nesten 14 uker når julaften er...så ikke bortkastet... ikke alle som kjenner liv sååå tidlig har jeg hørt.. så får vente å se... gleder meg uansett til å høre hjertelyden selv om jeg kommer til å kjenne spark, så lenge det er to, så er det greit å vite at begge hjertene slår :)

Back
Topp