Snille pappan min

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
No etter e fikk nyrebekkenbetennelse har e jo vært veldig redusert!
Sambo har jobba nattskift disse to ukene, og har vært begrensa ka han har hatt mulighet til med å ha med hunden / lufte han skikkelig før han drar - han har jo hundre milliona ting å gjør...

Så no etter e kom hjem fra sykehuset har snille pappan min kommet hver kveld og gått en god kveldstur med hunden, så e skulle slippe å belaste me nokke[:D]

Tror e skal invitere på en god middag når e blir bedre[:)]

Ååååh så snill pappaen din er.
Mine foreldre er super snille og. Glad eg har de, de gjør alt for minste jenta si [:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Så snilt av han, pappaèr er gode å ha! [:)][:)]
Fortsatt god bedring forresten!

Snill pappen din er,har hatt litt problemer selv med og få gått nok med mine 3..Men så er de 1/5 av størrelsen på din og da hehe [:D]Så min trenger heldigvis ikke så mye trim [:)]Håper formen din kommer seg snart da!

ORIGINAL: *Snoopy*

Snill pappen din er,har hatt litt problemer selv med og få gått nok med mine 3..Men så er de 1/5 av størrelsen på din og da hehe [:D]Så min trenger heldigvis ikke så mye trim [:)]Håper formen din kommer seg snart da!

Takk[:)]
Har skjemt han litt bort med lange turer før e ble gravid, da gikk vi opptil 3 timer om dagen, men nå har det naturligvis blitt mindre, rundt 1, kansje oppimot to timer, så han har mye energi.. Prøver å slite han litt ut med hjernetrim, men han har så godt av turene også[:)]

ORIGINAL: eplemos

Ååååh så snill pappaen din er.
Mine foreldre er super snille og. Glad eg har de, de gjør alt for minste jenta si [:)]

Ja, de har alltid stilt opp[:D] Det er slike foreldre de erm som e har lyst å vær[;)]

Ååå, så snilt av han:) Heldig som har en pappa som bor i nærheten! [:)][:)]

ORIGINAL: Goldy

ORIGINAL: *Snoopy*

Takk[:)]
Har skjemt han litt bort med lange turer før e ble gravid, da gikk vi opptil 3 timer om dagen, men nå har det naturligvis blitt mindre, rundt 1, kansje oppimot to timer, så han har mye energi.. Prøver å slite han litt ut med hjernetrim, men han har så godt av turene også[:)]

Hehe ja våres er heldigvis ikke sånt skjemt ut med sånt fra før av heller..Men de er noen små sovegriser mine små da..Sover sikkert 80% av dagen hehe [:D]Så leker vi litt,går litt tur og prøver og trene de slik at de ikke helt glemmer utstillingsreglenen [;)]

Så flott at han kommer hver kveld og hjelper til med den biten.
Å invitere til middag hørtes ut som en veldig god ide, da viser du at du setter stor pris på hjelpen.
Fortsatt god bedring

Back
Topp