Snille, gode innvandrerne!

alice_

Glad i forumet
Syns det har vært så mange tråder her på BV som har vært negative ift innvandrere, så jeg syns det er på sin plass å ære dem med ett fint innlegg!!

Her jeg bor, er jeg 100% avhengig av toget for å komme meg til og fra, i og med at jeg ikke kjører bil. [8D] Når jeg skal av og på toget med barnevogna, løper mine kjære landsmenn langt vekk lenge før jeg får spurt dem om de kunne vært så snille og hjelpe meg ned på perrongen. [>:] Om jeg mot formodning skulle fått huka tak i en normann til å hjelpe meg, får jeg ett dritsurt blikk og hardhendt behandling av vogna. [:'(] Og ikke søren om de skal flytte seg selv eller bagasjen sin, så jeg kan få plass til vogna mi... Men så kommer innvandrerne da! [:D] Snille og hjelpsomme, smilende og imøtekommende. [:D] Spør meg om jeg trenger hjelp av og på toget, flytter unna ting som ligger i veien og tilbyr meg setet sitt om det er nærmere vogn oppstillingsplassen enn de andre ledige setene! [:D] De er aldri grinete, de er alltid hjelpsomme. Smiler og hilser når jeg ser dem på kjøpesenteret og holder dører om det trengs! Så jeg må si jeg er mer redd for gamle grinebitere og sure nordmenn som kjefter og omtrentlig kaster vogna ut av toget, enn at en av innvandrerne skal sprenge hele greia i lufta! [:D]

[:D]
Jeg også har det inntrykket at de er flinke og hjelpsomme..[:D]
Skulle av bussen med vogn en gang, og bussjåføren gidda ikke og komme og hjelpe meg.... det var ikke mange folk på bussen, jeg, en innvandrer og 2 stk ungdommer.. de satt i ro og så på at jeg prøvde og få ut vogna, mens han innvandreren kom stormede til og spurte om jeg ville ha hjelp[;)] Det er ikke bestandig det er negativt med de, bare de har en annen hudfarge[;)]
Vet av mange som er pliktoppfyllende og som liker og jobbe... Jeg har fått inntrykk av at mange mener de går på sosialen og sitter hjemme...
Jeg har jobbet sammen med 3 innvandrer jeg, i ISS[:)] Superhyggelige alle sammen[:D]

Så bra [:)] jeg har opplevd det samme, høflige og hjelpsomme [:)]

ORIGINAL: Molly80

helt enig !! om man ser hjelpende på en nordmann så fordufter de i løpet av ett blunk..

ORIGINAL: Søte frøken

De er mer hjelpsomme og stor gjestfrihet.
Nyinnflyttet nabo kommer på døra vår med varm middag, Sånn tradisjons mat de spiser eller hva jeg skal si. Jævlig digg!!! de kan lage mat azz!
Ja sånn som nordmenn spiser fårikål og svensker spiser kjøttbullar. Tradisjonsmat :D

Jeg har akuratt samme erfaringen, er det noen som flytter seg på bussen, hjelper til med noe, smiler og er høflige, så er det veloppdratte invandrere. Og tro det eller ei, de aller fleste jeg har møtt, er velopdratte, høflige, og har en enorm respekt for andre, spesielt jenter, jenter med selvrespekt, jenter som sier i fra og viser at de er sterke.
Jeg har vært borti mange mange utlendinger, som er kriminelle, som sloss i helgene, og driver med alt mulig annet merakkel... men å slå en jente, nei, aldri om det ville skjedd. Hadde jeg satt ned foten og sagt i fra, så hadde de gitt seg. Så stor respekt for kvinner, og deres grenser, har jeg aldri opplevd fra en nordmann noen gang faktisk...
Jeg vet ikke om det har noe med måten jeg er med de, måten jeg oppfører meg på, eller hva det går i, men jeg har liksom ett totalt motsatt syn på de enn alle andre...
Om de plyster og følger etter deg, snu deg og kjeft på de! ikke bare gå videre og se redd ut...[8|]
Føler dere at de tråkker over grensene deres, si i fra, på en voksen og sterk måte, skal du se de gir seg rimelig fort, de aller fleste værtfall...

Samme her[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

helt enig !! om man ser hjelpende på en nordmann så fordufter de i løpet av ett blunk..

ORIGINAL: Monsoon

Herlig å høre at det ikke er bare jeg som har positiv erfaring med dem! [:D]
Kjenner jo til den mindre hyggelige sorten av innvandrere jeg også, men må si jeg kjenner MINST like mange kriminelle nordmenn, og enda flere rusmisbrukende nordmenn!
Her jeg bor, går 7 av 10 unge voksne på NAV. [:'(] Nekter å jobbe, ligger hjemme og drar seg og klager på de forbanna utlenningene og funderer virkelig på hvorfor det er så mange, akkurat her.. [8|] Jo, det skal jeg fortelle! Det er fordi her er det MASSE ledige jobber, som tydeligvis ikke er gode nok for norske ungdommer/unge voksne![:'(]

ORIGINAL: alice_

Kjenner jo til den mindre hyggelige sorten av innvandrere jeg også, men må si jeg kjenner MINST like mange kriminelle nordmenn, og enda flere rusmisbrukende nordmenn!
Her jeg bor, går 7 av 10 unge voksne på NAV. [:'(] Nekter å jobbe, ligger hjemme og drar seg og klager på de forbanna utlenningene og funderer virkelig på hvorfor det er så mange, akkurat her.. [8|] Jo, det skal jeg fortelle! Det er fordi her er det MASSE ledige jobber, som tydeligvis ikke er gode nok for norske ungdommer/unge voksne![:'(]

Arbeidsmoralen blant nordmenn er traaaaagisk [:@].

samme her!! Husker spesielt godt første gang jeg reiste kollektivt med lillegutt. Var på trikken midt i Oslo sentrum og nordmenn bare hastet avgårde, mens en innvandrer (på KRYKKER!) var den eneste som var der for å hjelpe! Han måtte faktisk sette fra seg krykkene for å hjelpe med vogna! Sykt at ingen andre kunne tatt over?

ORIGINAL: 2 jenter 1 spire

ORIGINAL: alice_

Arbeidsmoralen blant nordmenn er traaaaagisk [:@].

Jaa.. "Butikkjobb? Ikke faen, jeg skal nemlig være sjef, og tjene 13 millioner med èn gang!"
MIN sønn skal lære seg at veien opp og frem i livet stakes ut av hardt arbeid og innsats! Ikke minst medmenneskelighet og forståelse for andre! Jeg blir så provosert.. Ser ofte at nordmenn reiser seg og bytter plass om en innvandrer setter seg ned ved siden av dem!! [:'(][:'(][:@][:@] Da kjenner jeg det KOKER inni meg!!

ORIGINAL: 999

samme her!! Husker spesielt godt første gang jeg reiste kollektivt med lillegutt. Var på trikken midt i Oslo sentrum og nordmenn bare hastet avgårde, mens en innvandrer (på KRYKKER!) var den eneste som var der for å hjelpe! Han måtte faktisk sette fra seg krykkene for å hjelpe med vogna! Sykt at ingen andre kunne tatt over?

Ikke sant. Nordmenn er for opptatt med seg selv og sitt eget! [:'(] Snille innvandrerne, som kommer fra krig og ødeleggelse, til ett land der de blir uglesett, for det meste uten grunn! [:@] Men hjelpe oss, det vil de. [:)] Tar de jobben INGEN nordmenn vil ha, så dette forbaska landet skal gå rundt. [:)] Ikke klager de til avisa om at de må stå opp klokka 5 om morran for å sykle til jobben heller! Nei, takk for innvandrerne, sier jeg! Vi trenger litt frisk pust inn i dette landet!!

Back
Topp