Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig gode tips!Nå på høsten plukker ungene bær som jeg lager syltetøy av. Ellers i året baker vi brød, knekkebrød og rundstykker. Til jul og bursdager lager vi konfekt. Alt blir pakket inn og pyntet av barna. Det er slik jeg og barna gjør stas på mine veldig snille foreldre.
Sier takk så det nesten tyter ut av øra på meg!Si takk?
Eventuelt gi dem gavekort på middag, teater, kino, et eller annet som gjør at de kan være bare de to sammen.
Bilde av alle barnebarna var en kjempegod ide! Det skal jeg vurdere!Me har også tenkt på å gi mine foreldre noko som takk, men sidan økonomien vår ikkje er på topp for tiden, syns me det er vanskeleg!
Om me hadde hatt råd ville me tatt dei med på tur, evt at me hadde spandert middag og show på dei for eksempel![]()
Me skal heldigvis på ferie med dei snart, så da får me mulighet til å visa vår takknemlighet ved feks å laga frokost til dei kvar dag, spandere middag osv
Me har og vurdert å samle alle barnebarna og få ein fotograf til å ta bilde av alle saman med dei![]()
Supre tips, jeg tar til meg alle!Nå på høsten plukker ungene bær som jeg lager syltetøy av. Ellers i året baker vi brød, knekkebrød og rundstykker. Til jul og bursdager lager vi konfekt. Alt blir pakket inn og pyntet av barna. Det er slik jeg og barna gjør stas på mine veldig snille foreldre.
Trivelig.Nå på høsten plukker ungene bær som jeg lager syltetøy av. Ellers i året baker vi brød, knekkebrød og rundstykker. Til jul og bursdager lager vi konfekt. Alt blir pakket inn og pyntet av barna. Det er slik jeg og barna gjør stas på mine veldig snille foreldre.
Foreldrene mine er verdens snilleste. De hjelper med barna, med oppussing av huset, med fiksing av bil osv osv osv. Noen tips til hvordan jeg kan vise min takknemlighet?![]()