Alhana
Glad i forumet
Nå har vi endelig fått vogn i hus.
Mormor til mannen min tok på seg spanderhanskene og kjøpte oss ei flott simo duovogn + regnetrekk, myggnetting og simo stelleveske. Er kjempe fornøyd. Føler at vi har fått det meste på plass nå av utstyr *lettet*

http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Duovogn/Duovogn?ProdID=750&imgid=384
Mormor til mannen min tok på seg spanderhanskene og kjøpte oss ei flott simo duovogn + regnetrekk, myggnetting og simo stelleveske. Er kjempe fornøyd. Føler at vi har fått det meste på plass nå av utstyr *lettet*

http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Duovogn/Duovogn?ProdID=750&imgid=384