Snill sviger-mormor

Alhana

Glad i forumet
Nå har vi endelig fått vogn i hus.
Mormor til mannen min tok på seg spanderhanskene og kjøpte oss ei flott simo duovogn + regnetrekk, myggnetting og simo stelleveske. Er kjempe fornøyd. Føler at vi har fått det meste på plass nå av utstyr *lettet*
 




http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Duovogn/Duovogn?ProdID=750&imgid=384
 
Så utrolig heldige dere var da!!![:)]
Kjekt med en mormor med spanderbuksene på!
 
så søt hun var da. har forstått det sånn at i sambo sin familie kommer ikke noe før etterpå. litt dumt egentlig. har fått en del av min familie, mangler ikke så mye lenger. har gitt ønskeliste til svigers. de spurte etter det. sa at de tingene skulle de klare å fikse til oss så det kommer nok litt,
 
Back
Topp