Snill mamma/bestemor

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
See hva mamma har strikket til gullene. Såå fine! Som om hun ikke har gjort nok for oss. Kjøpt stellekommoden, sydd babynestene også holder hun på å strikke hentesett til de. I tillegg lager hun oss mat og kommer på sykehuset med det. Snille mammaen min :)
d614c16d7d9569605e5e1511f0819d59

Hjelper deres foreldre til med innkjøp eller andre ting?

See hva mamma har strikket til gullene. Såå fine! Som om hun ikke har gjort nok for oss. Kjøpt stellekommoden, sydd babynestene også holder hun på å strikke hentesett til de. I tillegg lager hun oss mat og kommer på sykehuset med det. Snille mammaen min :)

Mamma og søster har kjøpt endel gaver til lille i magen når de har vært på ferie. I tillegg har mamma og pappa betalt for vognen. mamma og svigermor har også strikket litt, men det har vi ikke fått enda:)

Åååh de var jo mega skjønne da:D mamma har strikka vognteppe og kjøpt strikka sett til mini :)
Snill mamma/bestemor det ja :)

Åh, dei var flotte, med fine fargar. Mamma held på å strikke i blå, men med bein. Gleda meg til å sjå den ferdig.

Så fint det var! og for en snill mamma du har.

Mamma og pappa har kjøpt ny seng til mini og så kjøper de en del småplukk her og der når de kommer over noe.
Ellers skal mamma sy babynest til oss og nå er hun i full gang med å fore og trekke om babykurven som alle i familien har brukt siden 60-tallet. Gleder meg særlig mye til å se den ferdig!

Kjempefine!! :)
Her har vi det meste av utstyr og klær fra før, så har ikke fått noe spesielt enda. Svigermor har kjøpt et par klesplagg :) men vi fikk masse utsyr til første, så kan ikke forvente like mye når man skal ha nr 3 :D men svigermor og svigerfar ville kjøpe tripptrapp stol denne gangen, også skulle vi få litt penger av mamma og pappa, som vi sikkert bruker på babysetet på tripptrappstolen :)

Nydelig:)
Så fantastisk med en slik dyktig, raus og hjelpsom mor:)

Min familie bor desverre langt unna, men er heldige å ha svigerfamilie nært.
De er mega hjelpsomme og snille:)
Vi har ikke fått noe særlig ustyr denne gangen av verken mine eller dem, men vi fikk veldig masse til førstemann.
Denne gangen har det blitt noe klær:)

Ellers er svigers flinke med å hjelpe med barnepass:)

De var super fine da :)
Det å få hjemmelaget mat tilbrakt på sykehuset må være en skikkelig luksus :) Mamman din høres ut som en veldig omsorgsfull person :)

Her strikker både mamma og svigermor som bare det. Men siden detter er vår nr 3 har vi jo så mye strikkeklær fra før av.
Svigermor strikker nytt hentesett da, og mamma har laget vognteppe. Svigermor skal også sy babynest til lillebror :)

For en snill og flink mamma du har :) kjempefine poser :)

Vi er også heldige og har fått vogn av mamma og pappa. I tillegg har mamma strikket hentesett og nå broderer hun leketeppe :)

Svigermor blir bestemor for første gang og har tatt litt av ;) har fått stellebord, bæresele, stelleveske, masse klær, flasker, dundyne, sengetrekk og mer :P hun gleder seg veldig :D

Det mest koslige er strikkaklær som sambos mormor strikka før hun døde, sånn i tilfelle det skulle komme oldebarn en gang <3

Fikk alt for mye til første på 5 år,da gikk mine foreldre gal med pengeboken :-) så siden vi har d aller meste fra før strikker mamma og kjøper små gaver :-)

Så søte, er det hull til bilstol? :) hun høres veldig snill ut, det må være godt å ha en sånn mor :)
Her er det ikke så mye initiativ akkurat. Men vi klarer oss.

Ja, mamma og pappa har kjøpt vognen til oss + mamma strikker masse søtt og har sydd nest! ☺️

Hjemmelagete ting er så koselig ☺️

Nydelig! Ja, alle besteforeldrene her har bidratt med ting til lille kommer. Mamma strikker hentesett :)

Så snill og flink mamma du har :)

Vet mamma har strikket litt og svigermor lager vognteppe - tror nok det blir litt klær og smådiverse, men vi får se :)

Back
Topp