TakkFor et flott hus! Hvor bor dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFor et flott hus! Hvor bor dere?
To stuer nede og tvstue i 2etgDer vi har bruksstua hadde det kanskje vært mer riktig å hatt spisestue, men syns jeg måtte prøve å bruke det rommet med dører på alle 4 veggene fornuftig så da ble det rundt spisestuebord der
![]()
Hvor på Toten? Har en onkel på KappTakkVi bor langt ute på bygda, Toten. Litt sør for Gjøvik om du er kjent.
Jøss, fikk ikke quote svaret før nå:/Hvor på Toten? Har en onkel på Kapp![]()
Der har jeg vært!Så gøybor på Lena.
Det er kjempefint! <3 Men no skikkelig drit å vaskeSyns gulvet i gangen var så fint !![]()
Gleder meg til vi skal bygge på her!
Der har jeg vært!![]()
Da skal jeg ikke ha slik gulvDet er kjempefint! <3 Men no skikkelig drit å vaskened på alle 4 å polere....
Det er nok mest nå i starten som det blir gått inn med sko og hele gårdsplassen ser ut som et gjørmebad!Da skal jeg ikke ha slik gulv![]()
Nydelig var det hvertfall![]()
Da skal jeg ikke ha slik gulv![]()
Nydelig var det hvertfall![]()
Vi burde jo egentlig fått til et treff en gangTakkVi bor langt ute på bygda, Toten. Litt sør for Gjøvik om du er kjent.
Føler med deg, hi hadde noen som ligner veldig bare båre var svarte, helt forferdelige å vaske:/Det er kjempefint! <3 Men no skikkelig drit å vaskened på alle 4 å polere....
Det sku vi fått tilVi burde jo egentlig fått til et treff en gangvi bruker 55 min til Gjøvik
Hva vaska du de med? Mopp? Langkost? Bruker mopp med litt zalo i nå. Men syns ikke det funker veldig bra :/Føler med deg, hi hadde noen som ligner veldig bare båre var svarte, helt forferdelige å vaske:/