Sniktesting herved gjort...

Fortsetter å krysse for deg jeg

Det er jo fortsatt tidlig å teste, så håpet er ikke ute enda [:)] Nå vet du hvertfall at EL-sprøyta er ute av kroppen [;)]

Krysser fingrene for en positiv test om noen dager

Håpa på eit heilt anna resultat om eit par dagar[:)]

ORIGINAL: babyT

Det er jo fortsatt tidlig å teste, så håpet er ikke ute enda [:)] Nå vet du hvertfall at EL-sprøyta er ute av kroppen [;)]

er i fryseforsøk jeg.....  så ingen el sprøyte...  men får krysse for at det er tidlig testing...  har forstått at det kan gå tregere å få positiv test med fryseforsøk...  så ....

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: ~~Mirakelbarn~~

er i fryseforsøk jeg.....  så ingen el sprøyte...  men får krysse for at det er tidlig testing...  har forstått at det kan gå tregere å få positiv test med fryseforsøk...  så ....

ja man skal teste 2 uker etter innsetting og så en gang til 2 dager etter der igjen[:)]

den er god...  ble jo litt lei meg, men klarte liksom ikke innse at det var slutt selvom...  nå har jeg nesten glemt testen...   hehe  får prøve på nytt på mandag.. hehe  [8|]eller tirsdag kanskje...

føler meg så likt som da jeg ble gravid sist..  hadde jo ingen symptomer på noe da.. bare litt murring og sånn i magen.. og sånn har jeg det denne gangen også...

men jeg er superheldig som har en liten venn...  og takker for han hver eneste dag som går...

Slenger meg med jeg også og krysser fingrene alt jeg kan for deg.
det er ikke over enda[:)]

ja stemmer det at testen kan vises noe annet etter noen dager på fryseforsøk, derfor blir man også bedt om å teste 2 dager etter.
krysser fingrene for at det bare var for tidlig jeg. lykke til

sign denne[:)]

ORIGINAL: Sarah

sign denne[:)]

Back
Topp