Sniktest

pernille8

Flørter med forumet
Tok en test i stad som viste negativ[:(]er på rugedag 10,så vet det er litt tidlig.Men ser det er mange av dere som tester positiv så tidlig,redd for at dette forsøket ender negativt.Har hatt litt sånne mens murringer og ømme bryster i to-tre dager nå,noen som har hatt lignende å alikevel fått positiv test på dag 14?er det noe sjanse for å få positiv test når den var blankt negativ i dag?(tok med sånn billigtest)Uff er helt nærvevrak her
[8|]

Har aldri testet så tidlig.. Kun testet dagen før testdag.. Så kan ikke hjelpe deg så mye, men kan iallefall si at jeg var 100% sikker på at siste forsøket skulle ende negativt.. Men idag har vi en gutt på 3 1/2 mnd..[:D]

Så krysser alt for at du bare testet alt for tidlig..

Hvis det er fryseforsøk du har så kan jeg trøste deg med at legene sier ay egget ofte fester seg senere enn ved ferskt forsøk [;)]
Dette fordi egget er litt i "dvale" etter tiden i fryseboksen [:)]

Derfor skal man teste senere ved fryseforsøk enn ved ferskforsøk fikk jeg beskjed om på mitt forrige fryseforsøk. Så lykke til med testing om noen dager, satser på at du bare har testet for tidlig

Vent og se til testdato. Det er enda for tidlig[:)]

Jeg testet bare ultrasvakt (nesten usynlig) på rugedag 10 da jeg ble gravid sist. Mannen min kunne ikke se streken engang, men jeg hadde tatt så mange blendahvite tester at jeg så en forskjell ([:D]). Så ingen grunn til å fortvile! [:)]

Det virker som om det er ekstremt individuelt hvor raskt man produserer hcg! Blir ganske forundret av og til...

Lykke til med neste test! Krysser fingrene for at den blir positiv! [;)]

Back
Topp