SnikkSnakk

bakemamma

Elsker forumet
Fant lissom ikke helt ut hvor jeg skulle poste ting om ingenting ;-)

I dag har jeg endelig klart å gjøre en god del. Hele kjøkkenet er shina, og nå står det eplekake i ovnen. Så er det en tur på butikken før den stenger...
Guttungen er i bursdag til den ene oldemora si, så er ganske stille i huset.

Det skal bli godt når det er søndag, og vi kan sette oss ned med middag sammen. Og kanskje spille noen spill utover kvelden. :-D

Håper alle her inne har en fiiiin lørdag!! :-)

Så flink du har vore i dag da. Det er godt når en klarer å gjøre litt igen. Her er det veldig opp å ned hvor mye eg orker gjør, men har fått vaska litt på bade og lekt litt med barna, så dagen har vore betre en den pleier.
Ha en fin lørdagskveld :)

Har ikke vært plaga med oppkast hittil, og er i dag 10+5. Kvalmen har også begynt å dabbe litt, og kommer ikke fullt så ofte. Må si det er ganske deilig egentlig...
Er fremdeles mye slapp og trøtt, så i morra skal jerninnhold sjekkes, pluss alle de andre vanlige blodprøvene.

Akkurat nå nyter jeg litt te, mens jeg hører på musikk fra jeg var lita.
Kjenner jeg gleder meg over at det er høst, og kjøligere ute. Håper alle har en fin onsdagskveld :-D

Heihei

jeg koser meg med høstferie. Har besøk av søstra mi og sønnen hennes på 8,5 måneder. så her er det full rulle nesten dagen lang... Blir sliten og trøtt, men det er jo bare stas!!! Blir litt shopping innimellom slaga :D
Har også vært på 1. års kontroll med snuppa i dag. Alt vel, ho veks og legg på se, og det gjekk finfint med sprøyten å :D:D

Har en strålende tirsdagskveld :D og nå skar vi se sinnasnekkeren.

Jeg er jo bare litt senil om dagen.. Selvfølgelig er det tirsdag xD
Skal jo se på Slankekrigen i kveld...

Her er det også høstferie, så guttungen er her.. Det vil si, jeg har nesten ikke sett han siden han kom. Er bare hos kompiser, og kommer kun hjem for mat, dusj og seng :-D

Drar fram denne igjen, bare sånn at vi har et sted å skrive om helt hverdagslige ting.

Kjenner jeg ikke trives aleine hjemme i dag. Blåser kraftig ute, så det knaker i vegger. Det sludder, noe som betyr at det blir glatt ute :-(
Absolutt ikke desembervær, og ikke noe julestemning igjen her i huset.....

Jeg trives heller ikke alene hjemme, så ender som regel med at jeg går på besøk til mamma og pappa (som bor i etasjen over :-P).
Nå skal jeg straks på spinning time. Er egentlig veldig trøtt og ikke helt motivert for det, men det blir godt når jeg er ferdig :-)

Har aldri prøvd spinning.... Når jeg tenker etter, så er det mange år siden sist jeg var i et treningsstudio :-p
En del av meg savner det, men det er blitt for dyrt til at jeg gidder å begynne igjen.
Tar vel heller beina skikkelig fatt når jeg får en/ei å trille på ;-)

Sitter her å prøver å få tiden til å gå.. Skjer ikke noe på nett i det hele tatt :-(

Jeg er veldig glad i spinning, egentlig glad i sykle generelt. Kunne ønske at det var sykkelvei til jobben min (15 km en vei), og at vi hadde dusj på jobben, så kunne jeg sykla dit. Dessverre er det ikke slik. Prøvd å sykle dit et par ganger, men er litt skummelt å sykle i veien syntes jeg.
Var egentlig i passe god form før jeg ble gravid, men så var jeg så dårlig første tiden at jeg ikke klarte å trene noe. Merker det er tyngre å begynne på igjen nå, men det kan jo også ha litt med graviditeten å gjøre da :-P
Gleder meg også masse til å ut på trilletur med den lille..Skal få kjøpt ei god trillevogn etter nyttår eigang :-)

Les ei bok om du ikke har noe å gjøre. Jeg lånte akkurat ei bok som mamma anbefalte, "vaffelhjarte" heter den. Tenkte å lese litt i den imorgen kveld :-)

merker også formen er dårligere nå. Får mye lettere kort pust, det er vel baby som tar plass.
Skummelt å være alene hjemme ja. mannen jobber 2uker i nordsjøen og da merker jeg godt det, vi bor ved en liten skog og jeg må ut med hunden hver morgen og kveld i mørket (midt på dagen er det jo lysere). Litt skummelt :)

Juice:
Sykle er ikke ille det, nei :-) Kjøpte sykkel i sommer, men har jo desverre ikke fått brukt den så mye. Håper jeg får litt tid til sommer'n igjen...
Endte med å sløve på sofa'n foran tv'n i går. Har masser av bøker i hus, og er skikkelig lesehest. Problemet er bare at jeg har lest alle jeg har :-p

DK82:
2 uker alene hadde jeg ikke klart nå kjenner jeg.... Synes det er ille nok når han er på jobb 8 timer. Og jobben er 5 minutter unna :-p
Jeg bruker en god del tid der kan du si... Har jo jobba på den butikken sjøl, så hender jeg hjelper til litt ved stengtid.

Nå er det ikke lenge igjen til julaften, og jeg kjenner jeg er i rute. På fredag skal jeg få hanka inn juletre, og til uka er det siste runde med storvask. Dette blir siste jul som familie på tre. Til neste år er vi fire :-D

Er i skikkelig "orker ikke" modus for tiden :-p
Orker egentlig ikke til tannlegen i dag, men greit å få det gjort...
Orker ikke til legen i morra for glukosebelastning, men må jo uansett...
Orker ikke ta oppvaska, men  må jo det også :-p

Hjelper jo ikke på at jeg sover dårlig for tiden heller... Er visst inne i nok en "trøtt" periode, og da er jeg konstant trøtt, men får ikke sove samtidig :-(

Back
Topp